תוכן שיווקי

הרכבים החדשים בשוק – מה אנחנו יכולים למצוא היום בשוק

תוכן מקודם |
VOLVO (צילום PIXABAY)
מדי שנה יוצאים כלי רכב חדשים לשוק, ואנחנו יכולים לפגוש אותם במגרשים למכירת רכבים וכמובן על הכבישים. במקרים מסוימים מדובר על קולקציות חדשות של כלי רכב ישנים שעברו שידרוגים ושינויים שונים, במקרים אחרים מדובר על כלי רכב חדשים לגמרי שהחברות מוציאות לשוק, בין אם זה מתוך סדרה קיימת ובין מתוך סדרה חדשה שכל אחת מהן מבקשת לשווק.
מן הסתם, כל כלי רכב שהחברות השונות מוציאות לשוק בא לענות על צרכים מסוימים של קהל הלקוחות. בין אם מדובר בצרכים של זוגות ומשפחות ובין אם מדובר בצרכים של עובדים, מנהלים ואנשי עסקים. המטרה היא גם להציע ללקוחות השונים נוחות מקסימאלית בזמן הנהיגה, גם תחושת ביטחון מלאה וכמובן כלי רכב עמיד וחזק שיכול לשרת אותם תקופה ארוכה. בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות שיותר ויותר חברות גם מבקשות להוציא לשוק כלי רכב שעונים על צרכים סביבתיים, כלומר פחות מזהמים, צורכים פחות דלק, הרבה יותר חסכוניים.
חשוב להדגיש ישנן התאמות שונות עבור כלי רכב חדשים. כך למשל אנחנו יכולים לראות התאמות במסגרת ביטוח רכב. כל פוליסת רכב מותאמת על פי מצב וסוג הרכב וכן על פי האמצעים השונים שמותקנים בו. בין אם מדובר באמצעי מיגון, בטיחות ועוד.
כאשר אנחנו רוכשים היום ביטוח רכב הרי שחברת הביטוח יכולה לייצר עבורנו פוליסת ביטוח שמתאימה לסוג הרכב שלנו, כך שאנחנו נהיה מכוסים באופן מלא וגם לא נצטרך לשלם עבור דברים שאין לנו צורך בהם.

אילו כלי רכב יצאו לשוק השנה

יונדאי איוניק – חברת יונדאי הפכה זה מכבר לאחת מחברות הרכב הפופולאריות ביותר בישראל, הרבה בזכות סדרת I שלה, באמתחתה אפשר למצוא כלי רכב שמיועדים לצעירים, זוגות, משפחות וכן מנהלים.
השנה היא הוציא לשוק את יונדאי איוניק הגרסה המשפחתית ההיברידית. זו זכתה לפופלאריות רבה בקרב הציבור הישראלי ובכלל. מדובר על כלי רכב עם מנוע 120 כוח סוס, היא יכולה להגיע ל-250 קמ"ש, היא מאוד אטרקטיבית, מרווחת ונוחה.
וולוו XC40 - על פניו רכב יוקרה אך מדובר ברכב קטן, קומפקטי אשר מציע לכל מי שנוהג תחושת ביטחון, נוחות, וכן אפשרות צריכה נמוכה של דלק. הרכב כולל הנעה 4x4 ותיבת אוטומטית עם שמונה הילוכים.
סובארו XV  - עוד דוגמא לרכב קטן ונוח הוא זה של סובארו. החברה שבעבר שלטה בשוק הרכב הישראלי, חוזרת לאט לאט עם כלי רכב חדשים ואיכותיים. יש לרכב יכולות שטח רבות, אך הוא גם נוח לנהיגה על הכביש, הוא מרווח, בטוח, ונעים לנהיגה.
פולקסווגן פולו – דוגמא טובה לרכב שעבר שדרוג ושינוי הוא פולו של פולקסווגן. הרכב האהוב קיבל שדרוג הן בכך שהוא הפך גדול יותר והן בכך שהמנועים שלו הפכו הרבה יותר חזקים, וכן אפשר לרכוש את הרכב עם תיבת הילוכים ידנית וכן אוטומטית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה