קריפטו

מחיר הביטקוין בדרך לשיא של כל הזמנים: זה הסכום שירוויחו המשקיעים

מחירו של הביטקוין ממשיך להרקיע שחקים כשהוא חוצה את סף ה-63,000 דולר. בית ההשקעות למטבעות דיגיטליים פרוקסיביט מתייחס למצב בשוק ומצביע כי השורים מכוונים לשיא כל הזמנים של הביטקוין
מערכת ice |  1
קריפטו (צילום freepik)
בשבוע האחרון, מחיר הביטקוין, המשיך לעלות כלפי מעלה והבוקר (חמישי), לראשונה מאז נובמבר 2021, הוא חצה את סף ה-63,000 דולר. ההסבר לנתונים המעודדים קשורים קשר הדוק לזרימת כספים מרשימה של השקעות חדשות לקרנות סל מבוססות ביטקוין.
כמו כן, מסתמן שלאחר חציית רף ה-63,000 דולר, נראה כי השורים בשוק הקריפטו מכוונים כעת לחצות גם את השיא של הכל-זמני של הביטקוין, 69,045 דולר, שנקבע ב-10 בנובמבר 2021.
בבית ההשקעות פרוקסיביט, מצביעים על תופעה מעניינת. עם התאוששות שוק הקריפטו ועליות מרשימות במחירי הביטקוין, הפער בין הריביות על חוזים עתידיים בין ביטקוין לאת'ריום הולך ומצטמצם.
 
משקיעים מרחיבים את אופק ההשקעה שלהם ונוטים יותר לאלטקוינים, תוך הצגת אמון גובר באת'ריום כנכס בעל פוטנציאל צמיחה משמעותי. נכונותם לקחת סיכונים גבוהים יותר נובעת מהתקווה להשיג תשואות גבוהות, ומבטאת אופטימיות כללית לגבי עתיד ענף הקריפטו.
אלעד נומברג, סמנכ"ל בית השקעות למטבעות דיגיטליים פרוקסיביט, התייחס למצב בשוק ומסר כי: "הזרמות ההון החדשות אל תוך תעודות הסל המבוססות ביטקוין מהוות אות לביטחון מחודש בשוק הקריפטו ומסמלות עדות לכך שהמשקיעים ממשיכים לראות בביטקוין נכס מוביל להשקעה".


 אלעד נומברג, צילום: לואיז גרין.
לדברי נומברג: "העלייה האחרונה במחירו של ביטקוין מתרחשת על רקע הזרמות כספיות עצומות לתעודות הסל ספוט, אשר ראו הוספה של למעלה מ-12,000 ביטקוינים חדשים ביום שלישי לאחר שהוסיפו כ-10,000 ביום שני. הזרמות ההון החדשות אל תוך תעודות הסל המבוססות ביטקוין מהוות אות לביטחון מחודש בשוק הקריפטו, ומסמלות עדות לכך שהמשקיעים ממשיכים לראות בביטקוין נכס מוביל להשקעה".
נומברג, סיכם ואמר כי: "תקופה זו מאופיינת בפיתוחים חדשים ובהזרמת הון משמעותית לשוק, מה שמביא לעליות נוספות בשווי המטבעות הדיגיטליים ולהתרחבות העניין בהשקעה במטבעות אלו מעבר לביטקוין. משקיעים רבים מחפשים כעת הזדמנויות רווח בשוק הקריפטו מעבר לביטקוין, תוך מודעות לסיכונים הכרוכים בכך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל שזו מדינה אוכלת יושביה
    ציקו 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חסמו לאזרחים בהתחלה את אפשרות הקניה כשהיה אפשר לקנות ב300-700 דולר ועכשיו מאפשרים , פשוט דוחה
    סגור