קריפטו

ביטקוין המטבע הכי חזק בשוק: זו המניה שבתזוזה מקבילה אליו

שווי השוק של הביטקוין חצה לאחרונה שוב את הטריליון דולר, יחד עם מטבעות דיגיטליים אחרים כשביחד איתה בתאום כמעט מושלם עולה בורסת הקריפטו 'קוינבייס', הגדולה ביותר שמונפקת בוול סטריט

מערכת ice | 
הביטקוין מזנק (צילום shutterstock)
קוינבייס דיווחה על רווח למניה של 1.04 דולר והכנסות של 954 מיליון דולר, ובכך עקפה את צפי האנליטסים באופן מרשים בצד ההכנסות, שם הצפי היה ל-826 מיליון דולר, אך בפער מרשים עוד יותר בצד הרווח, שם הצפי היה לרווח של 2 סנט למניה.
המניה עלתה אחרי הדוחות, ולמעשה, בחודשים האחרונים המניה של קוינבייס עלתה אפילו יותר משער הביטקוין עצמו. למרות שהמניה ירדה 5% מתחילת השנה, היא כמעט הכפילה את עצמה במהלך ששת החודשים האחרונים, כאשר הביטקוין עלה ב-80% באותה תקופה".
 
בנוסף, לפי הדוחות של ביטקוין ניתן אפילו לראות שהסנטינמט החיובי מתפשט מעבר רק לביטקוין גם אל מטבעות דיגיטליים אחרים. במהלך הרבעון תשומת הלב של המשקיעים נדדה יותר ויותר גם אל עבר מטבעות אחרים שהם לא מהמובילים כמו ביטקוין או אית'ריום, כמו דוג'קוין למשל. ביטקוין תפס 31% מהמסחר בקוינבייס ברבעון הרביעי לעומת 38% ברבעון השלישי, בעוד אית'ריום תפס 15% לעומת 19% ברבעון השלישי.
כמו כן, העליות בביטקוין הקפיצו את ההכנסות של קוינבייס ברבעון הרביעי ל-529 מיליון דולר לעומת 289 מיליון דולר ברבעון השלישי. גם התחזית של החברה מעידה על המשך המגמה - קוינבייס כבר ציינה שהיא הכניסה 320 מיליון דולר עד ל-13.2, בערך נקודת האמצע של הרבעון הראשון.
כזכור, אתמול נבחרת הקריפטו באתר פרסמו כי הביטקוין, המטבע החזק ביותר בשוק הקריפטו שבר שיא חדש, כשמחירו חצה את מחסום ה-52,000 דולר ושווי השוק שלו עבר את סף הטריליון דולר, ואת פרשנותם למסתמן מכך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה