תרבות ופנאי

הפזמונאי הישראלי נפטר בגיל 73: "היה אומן בנשמתו, יחסר מאוד"

דוד חלפון, אחד הפזמונאים המוערכים ביותר בישראל, הלך לעולמו בגיל 73. היה שותף בחלק מהלהיטים הגדולים ביותר בישראל, ובהם "אלוהים ניתן לך במתנה" (איתן מסורי), וכן גם את "אשליות" (ניסים סרוסי). ראש עיריית אור יהודה ספדה לו: "דוד יחסר לי מאוד, בעיקר בזכות הכרת הטוב שהייתה לו"
מערכת ice | 
רדיו (צילום shutterstock)
דוד חלפון, אחד הפזמונאים המוערכים ביותר בישראל, הלך לעולמו בגיל 73. חלפון כתב את השיר "אלוהים נתן לך במתנה" (איתן מסורי), וכן את "אשליות" שביצע ניסים סרוסי. הלווייתו תתקיים הערב באור יהודה.
את דרכו התחיל כבר בגיל 14, כאשר הצטרף למועדון הצעירים של אור יהודה והחל לכתוב שירים. בהמשך הוא כתב את הלהיט "אשליות" אשר זכה לאהדה רבה מאוד מהציבור הישראלי. ניסים סרוסי, אשר ביצע את השיר, אמר בריאיון בשנת 2019 לפרויקט של מפעל הפיס: "הוא הגיע אליי והפך ללהיט ענק. בכל מקום שרו אותו, היית הולך לחוף ושומע אותו כל הזמן, ורק ברדיו לא השמיעו. וזה פוגע מאוד, כי אתה לא נכנס למצעד הפזמונים אפילו עם להיט כזה, ואז אתה מתחיל לשאול את עצמך 'למה?".
 
חלפון עבד עם אמנים רבים במהלך שנות הקריירה שלו, והיה שותף ליצירתם של שירים רבים אשר נצרפו בפסיפס התרבות הישראלי. אין ספק כי השאיר אחריו קריירה מפוארת שתיזכר לעוד שנים ארוכות.
ראשת העיר אור יהודה, ליאת שוחט, ספדה לו: "הוא היה אומן בנשמתו. בין שלל שיריו כתב רבות על העיר אור יהודה שאותה אהב כל כך. בשנה שעברה בחרנו בדוד לקבל את פרס יקיר העיר. ב-2018 הענקנו לו פרס כפורץ דרך וכמי ששם את אור יהודה על המפה. דוד יחסר לי מאוד, בעיקר בזכות הכרת הטוב שהייתה לו והיכולת להגיד את המשפט הנכון בזמן הנכון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה