תרבות ופנאי

עדן בן זקן ומאיה דדון הקליטו ביחד סינגל חדש

עדן בן זקן תשחרר דואט משותף עם בת טיפוחיה, פריצת השנה במוזיקה מאיה דדון. במקביל, מכריזה מאיה דדון על יציאת אלבום הבכורה בחודש הבא ואיתו מופע השקה חגיגי בסוף אוקטובר ברידינג 3
מערכת ice | 
עדן בן זקן ומאיה דדון (צילום עמרי סילבר)
זמרת העשור, עדן בן זקן, תשחרר בקרוב דואט משותף עם בת טיפוחיה - פריצת השנה במוזיקה מאיה דדון. השתיים כבר הקליטו את השיר ופרטים עליו ייחשפו בקרוב. על הגילוי של מאיה דדון אחראיים לא אחרים מאשר עדן בן זקן עצמה, שוקי ביטון והסוכן רוברטו בן שושן שמייצגים את מאיה מיומה הראשון.
במקביל להוצאת הסינגל, מכריזה מאיה דדון על יציאת אלבום הבכורה בחודש הבא ואיתו מופע השקה חגיגי ב-26/10/22 ברידינג 3, ת"א. במופע השקת האלבום, שיכלול גם אורחים מיוחדים, תבצע מאיה את כל להיטיה שמובילים את המצעדים לצד השירים החדשים שייחשפו מהאלבום והפתעות נוספות.
 
לאחר שכבשה מדינה שלמה עם סינגל הבכורה שלה "חוץ ממך"(קרוב ל 7 מיליון צפיות) ומקום ראשון בכל רשתות הניו מדיה, ולאחר שגם שיר השני ששיחררה "כמו שאני" (קרוב ל 4 מיליון) כבש את המקום הראשון גם הוא במצעדי הניו מדיה (אפל מיוזיק, ספוטפיי, יו טיוב, טיק טוק ועוד) ובזמן שהשיר השלישי שלה "יאללה ביי" מסיים את חודש אוגוסט במקום הראשון כקליפ המוזיקה הנצפה ביותר עם למעלה מ 5 מיליון צפיות, וכניסה לפלייליסט של גלגלצ, וממש עכשיו יצא סינגל רביעי מסקרן "בלילות" שמככב בטופ 10 מיד עם צאתו בסרטונים החמים ביו טיוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה