תרבות ופנאי

פורסמו הזוכים במצעד השנתי של גלגל"צ לשנת תשפ"ב

תוצאות המצעד מציגות לראשונה מזה שנים רבות נוכחות גדולה של נשים במצעד: שמונה שירים המבוצעים ע"י נשים נכנסו לרשימת עשרת הגדולים של המצעד

מערכת ice | 
האמנים הישראלים בגלגלצ (צילום מתוך פייסבוק ואינסטגרם)
המצעד הישראלי השנתי של גלגלצ בשיתוף mako, שודר אחר הצהריים והערב (חמישי) מאולפני mako, והגיע למספר שיא של הצבעות. במהלכו הוכרזו 40 השירים הגדולים, כפי שנבחרו ע"י מאזיני גלגלצ, תחנת הרדיו המואזנת ביותר בישראל. עוד במהלך המצעד נחשף לראשונה ביצוע מיוחד לזכרו של צביקה פיק: רד אקסס עם אסף אמדורסקי ואלה לי בקאבר לשיר "מרי לו".
 
הזוכים: שיר השנה הוא "סתלבט בקיבוץ" של פול טראנק וג'ימבו ג'יי. אנשי השנה הם טונה, נועה קירל ונונו. בקטגוריית פריצת השנה זכתה נונו.  הופעת השנה שנבחרה על ידי הקהל היא של נועה קירל. באלבום השנה זכה האלבום "מזרח פרוע" של טונה.  שתי קטגוריות נוספות נבחרו על ידי עשרות עיתונאי מוזיקה, מבקרים ואנשי רדיו והן: מפיק המוזיקה של השנה - ג'ורדי, וכותב השנה - טונה.
 
תוצאות המצעד מציגות לראשונה מזה שנים רבות נוכחות גדולה של נשים במצעד: שמונה שירים המבוצעים ע"י נשים נכנסו לרשימת עשרת הגדולים של המצעד, מתוכם ארבעה בחמישייה הפותחת, ומתוך 40 הגדולים יש 19 שירים עם נשים בפרונט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה