תרבות ופנאי

הפתעה בקצה תל אביב: פארק חדש נחנך במתחם רדינג

עיריית תל אביב השיקה היום פארק עירוני ירוק חדש בסמוך לתחנת רדינג, על שטח של 12 דונם בסמוך לחוף הים. בהמשך יפותחו גם מכלי הדלק הישנים למוקד בילוי ייחודי
מערכת ice | 
פארק רדינג (צילום גיא יחיאלי)
עיריית תל אביב השיקה היום (רביעי) מרחב ציבורי חדש במעמד ראש העירייה רון חולדאי: פארק רידינג. הפארק נמצא ברחוב רחבעם זאבי במפגש עם טיילת רידינג ופארק רדינג המערבי הצמוד למעגנת חברת החשמל.
לדברי העירייה, הפארק מהווה שלב ראשון בפיתוח מתחם מכלי הדלק הישנים, שעתידים בהמשך להפוך למוקד בילוי ייחודי. בפארק ניטעו 84 עצים, הותקנו כ-20 פרגולות צבעוניות ועשרות ספסלים, היוצרים מרחב מזמין, מוצל ועם מרחבי דשא בעלי נוחות אקלימית מרבית. בהמשך יסומן במקום גם שביל אופניים, שיעבור בשטח שצמוד לתחנת הכוח.
 
מתחם המיכלים, בשטח של 12 דונם, הוא אזור בעל אופי תעשייתי אשר במשך שנים היה מוכר יותר כאזור תפעולי שצמוד לטיילת רידינג. פארק רדינג, שנראה היטב להולכים על גשר רידינג מכיוון נמל תל אביב, הוא מהלך שנוצר כחלק מתפיסה עירונית כוללת של פיתוח קו חוף רציף, נגיש, מזמין ומלא חוויות. הטופוגרפיה הפיסולית תוכננה כך שהשטח הפנימי ביותר הוא הגבוה ביותר, כדי לאפשר מבטים אל הים, תחנת הכוח והמגדלור.

צילום: גיא יחיאלי​
ראש העירייה רון חולדאי: "אני שמח לבשר על מרחב ציבורי ירוק נוסף שנפתח לרווחת הציבור, ועוד אחד כזה שיש לו יתרון עצום - קרבתו לים. עיריית תל אביב-יפו הפכה את האזור שמסביב למיכלים התעשייתיים ברדינג לפארק נעים, נגיש ונוח, כדי שיהיה עוד מקום לפיקניק, לריצה, לישיבה ליד המגדלור או רק לשם צפייה בשקיעה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה