דיגיטל וטק

טינדר בהודעה חריגה למשתמשים: האפליקציה במהלך חסר תקדים

"טינדר" הודיעה כי זו מתכוונת להחמיר את נהליה בנוגע לזיהוי המשתמשים, כתוצאה מתופעת ההתחזות הנפוצה באפליקציית ההיכרויות. בעקבות כך, טינדר תדרוש מהמשתמשים לשלוח סרטון סלפי, תעודת זהות, דרכון ואו רישיון נהיגה
מערכת ice | 
טינדר אפליקציית היכרויות (צילום shutterstock)
אפליקציית ההיכרויות המפורסמת "טינדר", צפויה להחמיר את הנהלים שלה בנוגע לזיהוי המשתמשים, זאת כתוצאה מתופעת ההתחזות הנפוצה אשר מתבססת על הבינה המלאכותית.
ביום שלישי האחרון, הכריזה אפליקציית ההיכרויות הפופולארית כי זו מתכוונת להקשיח את נהליה בתחום מהימנות המידע, ובעקבות כך תדרוש מהמשתמשים לשלוח סרטון סלפי אשר יוכיח כי אותו משתמש אינו מתחזה.
הפיצ'רים החדשים שיושקו בארה"ב, בריטניה, מקסיקו וברזיל יעדכנו את המשתמשים כי נהלי אימות הזיהוי ישתנו ובעקבות כך אלו יתבקשו לשלוח לאפליקציה תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרכון.
מלבד זאת, המשתמשים יתבקשו לשגר סרטון סלפי למערכת טינדר בכדי שזו תבטיח כי תופעת המתחזים לא תשתלט על האפליקציה ותפגע ברווקים אשר מחפשים אהבה. כחלק מהנהלים החדשים, מערכת האפליקציה תבדוק את תאריך הלידה של המשתמש ואף תבחן האם הפנים המופיעות בסרטון תואמות את תמונות הפרופיל והמסמכים האישיים שהועלו (תעודת זהות, דרכון או רישיון נהיגה).
כידוע, טינדר היא אפליקציה היכרויות סלולרית אשר מבוססת מיקום ופותחה על ידי חברת  IAC. אפליקציית ההיכרויות המפורסמת מאפשרת לשני משתמשים לתקשר זה עם זה, במידה והם מצאו עניין אחד בשני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה