דיגיטל וטק
מארק צוקרברג חוגג 400 מיליון בפלטפורמה החדשה - אבל האם זו הצלחה?
Threads, המתחרה של X מבית מטא, הגיעה ליותר 400 מיליון משתמשים חודשיים, אך הנתונים חושפים סיפור אחר. האם זו באמת הצלחה של צוקרברג?
אפליקציית Threads של מרק צוקרברג חצתה את רף 400 מיליון המשתמשים החודשיים, אך השאלה שמעסיקה את התעשייה היא מי בדיוק האנשים שממשיכים להשתמש בה ומהי טביעת הרגל התרבותית שלה.
נתוני Google Trends מראים כי חיפושים אחר "Twitter" או "X" נפוצים פי 12 עד פי 30 יותר מאשר "Threads", מה שממחיש את הפער בין הפופולריות המספרית של האפליקציה לבין מידת הנראות שלה בשיח הציבורי. עם זאת, משתמשים מציינים כי היתרון המרכזי של Threads הוא ההזדמנות לקבל חשיפה אמיתית לפוסטים – גם בלי קהל עוקבים גדול.
בדומה לטיקטוק, האלגוריתם מאפשר לתוכן להגיע לקהלים רחבים יחסית במהירות, מה שמושך משתמשים המחפשים אינטראקציה ולא רק במה לתוכן פוליטי או חדשותי.
חוקרי שוק בחברת GWI מצאו כי קהילת המשתמשים ב-Threads "ממוקדת קהילה", עם חפיפה משמעותית לקהל של Discord. אחד ההבדלים הבולטים מול X לשעבר הוא בחירה מכוונת של ראש אינסטגרם, אדם מוסרי, להפחית נראות של תוכן פוליטי בעת ההשקה.
עוד ב-
נכון להיום Threads עדיין בשלבי התבגרות, אבל יתרון הגודל, יחד עם אינטגרציה ישירה לאינסטגרם עם מעל 2 מיליארד משתמשים, מבטיח למטא יכולת להמשיך לדחוף משתמשים לפלטפורמה, גם אם זה לא בהכרח נובע מביקוש אותנטי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



