דיגיטל וטק

סערה בארה"ב: NSO תשבית את פגסוס ותעמוד למכירה?

חברת תוכנות הריגול שעמדה במרכז שורה של שערוריות ובמקביל בסכנה קיומית בשל אי פרעון של חובותיה, בודקת אפשרות לסגור את יחידת פגסוס ולמכור את החברה. שתי קרנות אמריקאיות שדנו בהשתלטות ובסגירת פגסוס עשויות להפוך לבעלים החדשים
מערכת ice | 
פייסבוק NSO (צילום FREEPIK, UNSPLASH)
בבלומברג דווח הערב (שני) כי חברת תוכנות הריגול NSO מוכת השערוריות שנמצאת בסכנת אי פירעון חובותיה, בוחנת מספר אפשרויות הכוללות סגירת יחידת פגסוס השנויה במחלוקת שלה ואף מכירת החברה כולה, כך על פי אנשים שמכירים את הנושא.
עד כה נערכו שיחות עם כמה קרנות השקעה על מהלכים הכוללים מימון מחדש או מכירה מוחלטת, אמרו האנשים שביקשו לא להזדהות מאחר שהדיונים הם פרטיים. החברה הביאה יועצים מ-Moelis&Co. כדי לסייע, ומלווים מקבלים עצות מעורכי דין ב-Wilkie Farr & Gallagher, אמרו האנשים.
 
הבעלים החדשים הפוטנציאליים כוללים שתי קרנות אמריקאיות שדנו בהשתלטות ובסגירת פגסוס, אמר אחד האנשים. לפי התרחיש הזה, הקרנות יזרימו כ-200 מיליון דולר בהון חדש כדי להפוך את הידע מאחורי פגסוס לשירותי אבטחת סייבר הגנתיים לחלוטין, ואולי יפתחו את טכנולוגיית המל"טים של החברה הישראלית, אמר אחד האנשים.
דוברת NSO בהרצליה סירבה להגיב. נציג של Moelis בניו יורק אמר שהחברה סירבה להגיב. נציגו של ווילקי פאר לא הגיב מיד לבקשות להגיב. אלמנטים של העסקה הפוטנציאלית דווחו קודם לכן על ידי Debtwire. תוכנת פגסוס יכולה לעקוב אחר הטלפון הנייד של משתמש, והשימוש לרעה בה הוביל את NSO במרכז מקרי ניצול לרעה של פרטיות. המוצר סופק לכאורה לממשלות שהשתמשו בו כדי לרגל אחר מתנגדים פוליטיים, עיתונאים ופעילי זכויות אדם.
החברה אמרה שהיא מוכרת את הטכנולוגיה לרשויות אכיפת החוק ולסוכנויות ממשלתיות כדי למנוע פשיעה וטרור, וכי היא סיימה חוזים עם לקוחות שהתעללו בה. ארצות הברית. בכל זאת, משרד המסחר הכניס את NSO לרשימה השחורה. כזכור, אפל תבעה את NSO, בניסיון למנוע מחברת תוכנות הריגול להשתמש במוצרים ובשירותים שלה, ואמרה שהיא תתחיל להודיע ​​למשתמשים הממוקדים בפריצה בחסות המדינה.
השבתה של פגסוס עלולה להשאיר את NSO כחברה קטנה בהרבה ובעלת פוטנציאל פחות שווה, מכיוון שהיחידה אחראית לכמחצית מההכנסות של NSO. החברה מצפה לרשום כ-230 מיליון דולר במכירות השנה, אמר אחד האנשים, 8% פחות מאשר ב-2018.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה