דיגיטל וטק

Aporia משיקה פלטפורמה לאיתור תקלות במערכות בינה מלאכותית

חברת אפוריה מודיעה על השקת פלטפורמה חדשה וראשונה מסוגה, שתאפשר ניטור ומעקב אחר תקלות במערכות המתבססות על בינה מלאכותית
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום freepik)
חברת Aporia מודיעה היום (שלישי) על כך שפיתחה פלטפורמה המבצעת ניטור ומעקב אחר תקלות במערכות המתבססות על בינה מלאכותית. הפלטפורמה החדשה תיקרא Direct Data Connectors (DDC) והיא תבצע ניתור באמצעות חיבור בין בסיסי נתונים  וללא צורך בשכפול נתונים והחברה היא הראשונה לעשות זאת.
הפיתוח מגיע בעקבות אחד החסרונות בתחום ניטור ML והוא היכולת לעבד כמויות גדולות של נתונים, במיוחד בקרב חברות שנזקקות לעיבוד של תחזיות רבות, דוגמת תחזיות של ביקוש. עד כה ארגונים היו צריכים להסתפק בתוצאות לא מדויקות ובעיות שנוצרו כתוצאה מכך, שקשה לאתר ועוד. לכך היו מצטרפות עלויות ענן חודשיות בסכומי עתק.
 
הפלטפורמה החדשה תייתר את השימוש בפתרונות קודמים ותאפשר לארגונים לקבל תצוגה מלאה ומדויקת של המערכות שלהן. יתרה מכך הם יוכלו לטפל בבעיות בזמן ולמנוע בעיות אחרות.
לירן חסון, מנכ"ל Aporia סיפר: "בעולם של היום שבו נעשה שימוש בבינה מלאכותית לכל דבר, החל מתזמון טיסות של חברות תעופה ועד להעסקת עובדים, הגישה המסורתית לניטור ML כבר לא מספיקה. אנחנו לא יכולים לסמוך יותר על דגימות נתונים וככל שה-AI הופך להיות יותר ויותר נפוץ ובכל מקום, חיוני שלארגונים יהיה פתרון לניטור מדויק ומלא של כל הנתונים. אנחנו גאים להיות הראשונים להציע את היכולת הזו עם DDC".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה