דיגיטל וטק

דיגיטליים יותר? זה הסקר שהבנקים צריכים לקרוא

מהרגע שיש לנו עצמאות כלכלית, אנחנו מתמודדים עם המציאות וההוצאות ההולכות וגדלות. סקר חדש בדק ומצא על מה אנחנו מוציאים את כספנו ולא פחות חשוב - איך אנחנו מתמודדים מול הבנקים
מערכת ice | 
בנק דיגיטלי (צילום unsplash)
נתונים חדשים מראים שכל דור נמצא בסיכון להוציא יותר מדי כסף על הטרנדים החמים והחדשים. סקר שנערך בקרב 1,800 מבוגרים בארה"ב מצא כי 48% אמרו כי עלויות המצרכים שלהם גוזלות את רוב התקציב החודשי שלהם, ואחריהם חשבונות החשמל (38%) וחובות כרטיסי אשראי (37%).
נראה שגם אמריקנים צעירים יותר מתמקדים במיצוב הפיננסי שלהם לעתיד. אצל 38% מדור Z הכסף הולך להלוואות, בעוד ש-46% מבני דור המילניום מוציאים גם הם את רוב כספם בהתמודדות עם חובות כרטיסי אשראי.
 
לעומתם, 45% מדור X מוציאים הכי הרבה על מצרכים, 43% מדור הבייבי בום משלמים הכי הרבה על חשבונות חשמל ו-43% מהדור השקט (ילידי 1926-1945) מוציאים הכי הרבה עבור שכר דירה ו/או המשכנתאות שלהם.
המחקר, שהוזמן על ידי UserTesting ונערך על ידי OnePoll, גילה גם שכאשר מדובר בפיננסים ובנקאות, אנשים מכל הדורות מעדיפים מגע אנושי – 83% אמרו שהם מעדיפים להגיע פיזית לבנק על פני אפליקציה כזו או אחרת.
יותר משליש מהמשיבים (36%) אמרו שכל ענייני הבנק שלהם נעשים בסניף ומתעלמים לחלוטין מהשירותים הדיגיטליים – כולל 40% מדור Z ו-34% מדור הבייבי בום. לשם השוואה, רק 10% אמרו שהם מעדיפים להשתמש בבנק דיגיטלי ללא נוכחות פיזית.
אנשים שמעדיפים הגעה פיזית לבנק טענו שהם אוהבים לקבל את הביטחון שהעסקאות שלהם מטופלות בצורה נכונה (605) ואת היכולת לדבר עם אדם (51%) .
בעוד שרבים אמרו שהם מעדיפים הגעה פיזית לבנק, 67% אמרו שהם עדיין סומכים על ארנקים דיגיטליים ואפליקציות בנקאות – הפופולאריים ביותר בקרב הדורות הצעירים (76% מדור Z ו-86% מבני דור המילניום) והפחות פופולרי בקרב דור הבייבי בום (48%).
מבין כל המשיבים שנסקרו, הדור שהכי מעדיף לדבר עם בני אדם הוא דווקא דור Z (60%), בהשוואה לדור השקט (49%) ולבייבי בום (28%).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה