מדדים ומחקרים

סקר מנדטים מסקרן: העבודה ממשיכה להתרסק, גנץ בדרך לראשות הממשלה?

סקר מנדטים מסקרן במיוחד קובע כי גנץ ממשיך להתחזק עם 29 מנדטים, ו-45% מהציבור סבורים כי הוא מתאים יותר לראשות הממשלה, לעומת 37% לבנימין נתניהו שמחזיק ב-24 מנדטים. העבודה שוב לא עוברת את אחוז החסימה. וגם: האם הרוב סבורים שנתניהו צריך לפטר את בן גביר?
מערכת ice |  5
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
על רקע הבלגן הגדול שחוגג בישראל בחודשים האחרונים מאז חזרה ממשלת נתניהו לשלטון במתכונת קצת שונה, ועל רקע הרפורמה המשפטית והמצב הביטחוני הקשה והמורכב, הסקרנים האחרונים הראו שלעם ישראל נמאס והוא דורש שינוי כאן ועכשיו.
הערב (ראשון) פורסם סקר מנדטים דרמטי במיוחד בחדשות 13 שנערך בשיתוף פרופסור קמיל פוקס, ובו בני גנץ, שעומד בראשות המחנה הממלכתי, ממשיך להוביל עם 29 מנדטים, ואחריו נמצאת הליכוד בראשותו של בנימין נתניהו עם 24 מנדטים.
 
יאיר לפיד ויש עתיד נותרים במקום השלישי עם 19 מנדטים כשבני גנץ מתחזק הרבה על חשבונם, אחריהם ש"ס עם 10 מנדטים, יהדות התורה עם 7 מנדטים, הציונות הדתית עם 7 מנדטים, ששווים יחד עם איתמר בן גביר ועצמה יהודית ל-11, כשבן גביר עם 4 מנדטים משלו. 
חד"ש-ת"על עוברים את אחוז החסימה עם 5 מנדטים, בדיוק כמו רע"ם, בעוד שמרצ משיגה 4 מנדטים. מי ששוב לא עוברים את אחוז החסימה הם מפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי ובל"ד. מפת הגושים: הממשלה הנוכחית עם 52 מול 63 של ממשלת השינוי. עוד נתון מעניין שעולה מהסקר- 45% מהמשיבים סבורים כי בני גנץ מתאים יותר לראשות הממשלה, לעומת 37% לבנימין נתניהו.
כמו כן, 46% השיבו כי ממשלת השינוי בראשות בנט ולפיד טיפלה טוב יותר במצב הביטחוני מול רצועת עזה לעומת 25% שסבורים כי הממשלה נוכחית בראשות נתניהו מטפלת טוב יותר. לשאלה האם היית רוצה שרה״מ יפטר את השר בן גביר, 52% מהמשיבים ענו בעד לעומת 29% נגד.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    סקר שקר סתם מילים ומספרים.
    אור 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתלוצצים. על מי העם בציון
    סגור
  • 3.
    גנץ עולה בסקרים.
    א.א.חיפה 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה עולה! . היו בחירות על מי אתם עובדים . די לבלבל את המוח. חכו ותראו הממשלה הזאת תיהיה בשלטון לפחות עוד שלוש שנים . ויכוחים יופי שיש כי בימין יש דימוקרטיה. כאשר בשמאל צועקים דימוקרטיה . כל אחד ממנהיגים שמים פס על האחר. ולא אכפת להם שמפלגה זאת או אחרת נופלת השמאל רק מתמוסת.
    סגור
  • 2.
    רק חלמיים של השמאל מקשיבים לכם
    ששי 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נגמר העידן של 6מנדטים לראשות ממשלה רק בחירות מחליפים שילטון
    סגור
  • 1.
    הנדוס תודעה
    אריק 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 5
    תמיד השמאל לוקח בסקרים והימין בבחירות - כי מטעים את הסקר בכוונה
    סגור
  • שקרים והנדסת תודעה היא מומחיות של ה"ימין"
    מהנדס 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחת מי רצה למנות מנהל מטעם ללשכה המרכזית לסטטיסטיקה כדי "להנדס" את הנתונים כרצונו??? רמז: זה לא מה"שמאל"זה מה"מלא מלא"
    סגור