בארץ

מרגש: החטופה ששוחררה משבי החמאס התגייסה לצה"ל

נוגה וייס, שנחטפה ב-7 באוקטובר מקיבוץ בארי על ידי מרחצי חמאס ביחד עם אמה שירי וייס, ושוחררה אחרי 50 ימים, התגייסה לצה"ל והתחילה קורס מש"קיות ת"ש: "אחרי תקופה מאוד מטלטלת זה הדבר הכי נכון עבורי. זה היה תפקיד חלומותיי ואני יכולה להיות משמעותית ולעזור לאחרים"
מערכת ice | 
צילום פלאש 90/ מרים אלסטר
מרגש ומעורר השראה: נוגה וייס, שנחטפה ב-7 באוקטובר מקיבוץ בארי על ידי מרחצי חמאס ביחד עם אמה שירי וייס, ושוחררה אחרי 50 ימים בשבי במסגרת עסקת החטופים הקודמת, התגייסה היום (שני) לשירות צבאי בצה"ל, כשהיא הולכת להיות מש"קית ת"ש וכעת היא מתחילה את קורס המש"קיות ת"ש שלה.
נוגה וייס אמרה ל"וואלה" לפני גיוסה לצה"ל: "אחרי תקופה מאוד מטלטלת אני מרגישה שלהתגייס לצבא ולתפקיד מש"קית ת"ש זה הדבר הכי נכון עבורי. מש"קית ת"ש היה תפקיד חלומותיי שנים, מרגיש לי שבו אני יכולה לתרום הרבה, להיות משמעותית ולעזור לאחרים".
 
עוד הוסיפה ואמרה וייס כי "תמיד רציתי להתגייס ולתת מעצמי למען המדינה. הצבא בשבילי זה שילוב של הסחת דעת ממה שקרה, מסגרת ושגרה יומיומית, אבל בעיקר המשך המסלול והמציאות כמו שהיו קורים גם לפני שכל זה קרה. אני זוכרת שביום שאמא ואני השתחררנו, לקחו אותנו לכרם שלום, והיה שם האנגר מלא בחיילים. הנוכחות של החיילים גרמה לי להרגיש בטוחה וזה רק חיזק לי את הרצון להיות חלק ולשרת בצבא
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה