טלוויזיה

החטופה שחזרה משבי חמאס מדברת לראשונה: "התייחסו אלינו טוב"

פיגוע הסברתי קשה לישראל. יוכבד ליפשיץ לא התייחסה לזוועות בעוטף עזה וטענה בתקשורת: "היחס היה טוב. הם דאגו לכל הפרטים כולל היגיינה לנשים. הם ניקו את השירותים. לא אנחנו. שלא יהיו מחלות. הם רצו לדבר אתנו. אמרנו להם: בלי פוליטיקה. היו מאוד ידידותיים. ליפשיץ מתארת כמות מועטה של אוכל שקיבלו מדי יום"
מערכת ice |  1
יוכבד ליפשיץ (צילום מסך כאן 11)
החטופה המשוחררת יוכבד ליפשיץ דיברה היום (שלישי) בפני התקשורת לראשונה מאז שוחררה משבי חמאס, לדבריו בשל "סיבות הומניטריות", קצת מעורר תמיהה לאור מסע הטבח המזוויע בו חטף, שיסף גרונות, רצח בדם קר ישראלים.
ליפשיץ סיפרה בין היתר: "לקחו אותנו קילומטרים  מתחת האדמה. אמרו לנו שהם אנשים שמאמינים בקוראן ויתנו לנו אותם תנאים שיש להם במנהרות. ריכזו אותנו באולם במנהרות 25 איש. האדמה הייתה לחה. הפרידו מאיתנו 5 אנשים לחדר צדדי. היה רופא צמוד שבא כל יומיים שלושה. דאגו להביא תרופות מקבילות למה שהיינו רגילים. שכבנו כל מזרונים. הם דאגו לצד הסניטרי שלא נחלה".

ליפשיץ הוסיפה: "היחס היה טוב. הם דאגו לכל הפרטים כולל היגיינה לנשים. הם ניקו את השירותים. לא אנחנו. שלא יהיו מחלות. הם רצו לדבר אתנו. אמרנו להם: בלי פוליטיקה. היו מאוד ידידותיים. ליפשיץ מתארת כמות מועטה של אוכל שקיבלו מדי יום".
 
עוד היא טענה: "הם עשו לנו בית ספר. לפני שלושה שבועות הגיעו בהמונים לגדר. צה״ל לא לקח את זה ברצינות. היינו השעיר לעזאזל. הם נראו מוכנים לזה. הכינו את זה תקופה ארוכה. דאגו לשמפו וכל הצרכים. חוסר הידיעה בצה"ל ובשב"כ מאוד פגע בנו. אנחנו היינו השעיר לעזאזל של השלטון. יש לי בזיכרון כל הזמן את התמונות של מה שקרה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משוחררת
    יושר 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יכולה להיות כתבת אל גזירה מהדרום לא חושב שזה היה הזמן לבקר את הממשלה וצהל השמאל לא למד כלום אני מקווה שבעלה ימשיך להוביל חולים מעזה לבתי חולים בארץ בהקדם
    סגור