דיגיטל וטק

קיבלתם הודעה בערבית לוואטסאפ? זה מה שאתם חייבים לדעת

על פי הודעת המשטרה: "בשעות האחרונות אנו עדים לדיווחים אודות אזרחים  רבים המקבלים הודעות SMS ממספרים שאינם מוכרים להם. מדובר בהודעות שיש בהן כדי לעורר תבהלה בציבור בזמן מלחמה"
מערכת ice |  1
הודעות זדוניות בוואטסאפ (צילום shutterstock)
בשלושת השבועות בהם נערכת מלחמת חרבות ברזל, ישראלים רבים מתלוננים על הודעות מוזרות שמגיעות למכשיר הנייד שלהם, גם בוואטסאפ וגם בהודעות רגילות. בעקבות גל נוסף כזה של הודעות בערבית שמעוררות דאגה רבה, המשטרה יצאה בהבהרה חשובה.
על פי הודעת המשטרה: "בשעות האחרונות אנו עדים לדיווחים אודות אזרחים  רבים המקבלים הודעות SMS ממספרים שאינם מוכרים להם. מדובר בהודעות שיש בהן כדי לעורר תבהלה בציבור בזמן מלחמה".
 
עוד נמסר בהסבר לציבור: "אנו קוראים לציבור לא להשיב להודעות אלה, להתעלם מתוכנן ולחסום את המספר ממנו נשלחה ההודעה. משטרת ישראל תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה לאכיפת החוק האוסר על הפצה/שרשור של הודעות מסוג זה המהוות עבירה פלילית, שבצידה 10 שנות מאסר ותבוא חשבון עם כל גורם אשר יקח חלק בפעילות הסתה/זריעת בהלה בציבור בזמן מלחמה". 
לסיום הובהר בנושא זה כי: "משטרת ישראל פועלת כעת לאיתור מקור ההודעות, חסימתן ומיצוי הדין למול הגורם העומד מאחוריהן. שומרים על הבית- מנצחים יחד בחזית", כמו כן צורפה דוגמא להודעה זדונית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קצת לחשוב
    ??לא יאומן כי יסופר 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעיה גם בפייסבוק הרי הרוצחים מעלים בכוונת תחילה פוסטים , צריך לשים לזה סוף כשלא יוכלו כלל וכלל לנשות להחכנס לפייסבוק אפילו עים ינסו ליפרוץ
    סגור