השוק

דיסני בעסקת ענק: החברה הישראלית בהכרזה מפתיעה במיוחד

קבוצת משחקי יצירה-אורדע, המשווקת הרשמית של פליימוביל בישראל, חשפה כי פליימוביל העולמית קיבלה רישיונות לסדרת ערכות מבוססות דמויות דיסני, בעסקת ענק, שיגיעו כבר בפסח הקרוב גם כאן לישראל. אז אילו דמויות יגיעו ואיזה עוד הפתעות מחכות לכם?
מערכת ice | 
דיסני ומיקי מאוס (צילום shutterstock)
קבוצת משחקי יצירה-אורדע, המשווקת הרשמית של פליימוביל בישראל, חשפה היום (רביעי) כי פליימוביל העולמית קיבלה רישיונות לסדרת ערכות מבוססות דמויות דיסני בעסקת ענק.
למעשה, ההודעה שנחשפה ב"וואלה" הגיעה אחרי שקבוצת המשחקים הישראלית הציגה את סדרת המוצרים החדשים של פליימוביל בשיתוף פעולה עולמי עם חברת דיסני, במסגרתם חשפה כי פליימוביל תחזיק ברישיונות לסדרת ערכות מבוססות דמויות דיסני.
 
בין הדמויות החדשות, שאף יגיעו בפסח הקרוב לישראל, ניתן למצוא את מיקי ומיני מאוס, פו הדוב, נמר וחזרזיר שיהוו חלק מסדרת Playmobil 1.2.3 המתאימה לגילאים 1-3. בקבוצת משחקי יצירה-אורדע אף טענו כי המוצרים הללו של מיקי ומיני מאוס, פו הדוב, נמר וחזרזיר, הם ממש לא האחרונים בסדרה, וכי בהמשך השנה תורחב הסדרה ותביא עמה עוד דמויות פליימוביל חדשות.
נוסף על כך, נודע כי לקראת פסח תציג החברה ערכות נוספות של פליימוביל בסדרת אספנים מיוחדת למבוגרים, בהן ניתן למצוא גם ליין רכבי אספנות בשיתופי פעולה עם מרצדס, פורשה ועוד. מהחברה נמסר ל-"וואלה" כי: "מהרעיון הראשון ועד החבילה הסופית, PLAYMOBIL ® לא עושה פשרות, ומבטיחה שצעצועי PLAYMOBIL יהיו מהנים ומקדמים להתפתחות ילדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה