השוק

בשווי 13 מיליארד דולר: עסקת הענק שמשגעת את עולם הבידור

חברת הבידור האמריקאית אנדבור, אותה ייסד איש העסקים המוכר ארי עמנואל, תחזור להיות חברה פרטית, שלוש שנים בלבד אחרי שהונפקה בוול סטריט, כאשר בעלת השליטה העיקרית בה, חברת ההשקעה הפרטית סילבר לייק, הודיעה שתרכוש את שאר המניות שלה לפי שווי מטורף של 13 מיליארד דולר
מערכת ice | 
עליות חדות בבורסה (צילום pixabay,פלאש 90)
חברת הבידור האמריקאית אנדבור, אותה ייסד איש העסקים המוכר ארי עמנואל, תחזור להיות חברה פרטית, שלוש שנים בלבד אחרי שהונפקה בוול סטריט. כך הודיעה אתמול (שלישי) החברה, שנמצאת בשליטת חברת ההשקעה הפרטית סילבר לייק. סגירת העסקה הסופית צפויה להתרחש ברבעון הראשון של שנת 2025, בעוד פחות משנה מהיום.
למעשה, סילבר לייק תרכוש את שארית מניותיה שעדיין לא בבעלותה במחיר של 27.5 דולר למניה, או לפי שווי של 13 מיליארד דולר. כזכור, את ההנפקה שלה לפני כשלוש שנים עשתה החברה לפי שווי של 10.3 מיליארד דולר, כך שמדובר בעלייה אדירה בשווי החברה בתקופת זמן קצרה.
בהודעה שהוציא ארי עמנואל על העסקה, הוא כתב: "מאז 2012, השותפות האסטרטגית של אנדבור עם סילבר לייק ואגון דורבן, הייתה מרכזית להתפתחות שלנו למובילה עולמית בתחומי הספורט והבידור שאנחנו כיום. אנחנו מאמינים כי עסקה זו תביא להשׂאת הערך עבור כל בעלי המניות של אנדבור, ואנחנו נלהבים להמשיך להשקיע בהזדמנויות צמיחה בעתיד בתור חברה פרטית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה