עסקי ספורט

רעידת אדמה בעסקי ספורט: WWE ו-UFC התאחדו למותג משותף

שתי הענקיות הודיעו אתמול (שלישי) על מיזוג. הגוף החדש יפעל תחת מותג אחד שיקרא TKO. על פי ההערכות, לחברה החדשה, עם שווי ארגוני של 21 מיליארד דולר, יהיו כ-2.5 מיליארד דולר בהכנסות שנתיות ולמעלה ממיליארד דולר ב-ebita
מערכת ice | 
וינס מקמהן (צילום טוויטר/ וינס מקמהן, יוטיוב/ WWE)
אחרי חודשים של משא ומתן וסיכום שהגיע עוד בחודש מרץ האחרון, אתמול (שלישי) המיזוג ההיסטורי הפך את עולם ההיאבקות המקצוענית למציאות חדשה ויקרה במיוחד. שני הגופים WWE ו-UFC, התאחדו תחת קורת גג אחת של קבוצת TKO אשר תחזיק ב-51% ממניות הקבוצה החדשה בעסקה שמוערכת בשווי של כ-21 מיליארד דולר.
UFC, מעצמת אומנויות הלחימה המעורבות, קשרה רשמית את הקשר עם ה-WWE  של וינס מקמהן ויצרה חברה חדשה בשם TKO Group שהחלה להיסחר בבורסת ניו יורק היום. ל-WWE יש 1.2 מיליארד עוקבים ברשתות החברתיות. ל-UFC יש 700 מיליון.
 
לחברה החדשה, עם שווי ארגוני של 21 מיליארד דולר, יהיו כ-2.5 מיליארד דולר בהכנסות שנתיות ולמעלה ממיליארד דולר ב-ebita (רווח לפני ריבית, מסים, פחת והפחתות). Endeavor תאחד את התוצאות בגזרת נכסי הספורט בבעלותה אחת מארבעה הכוללת גם רכיבה מקצועית על שוורים ואחזקה בכדורסל היורוליג.
זהו רגע חשוב, כאשר מקמהן, שבנה את החברה שאביו ייסד לכדי אימפריית ספורט ובידור והיה הפנים של ה-WWE במשך עשרות שנים, כמו גם בעל המניות הגדול ביותר שלה, מוותר על השליטה. Endeavor תחזיק ב-51% מ-TKO, כאשר בעלי המניות של WWE יחזיקו ב-49%. כפי שדווח, מנכ"ל Endeavour ארי עמנואל הופך למנכ"ל TKO. מקמהן הוא יו"ר בכיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה