השוק

עסקת המיזוג של הוליווד בדרך להתפוצץ: מה קרה בישיבת הדירקטוריון?

על פי הערכות שפורסמו על ידי גורמים המעורים בפרטים, פרמאונט גלובל תסיים את המו"מ עם חברת ההפקות סקיידאנס מדיה. הדבר יאפשר לה לשקול הצעות נוספות - כולל זו של סוני פיקצ'רס. המהלך מתרחש לאחר סיום תפקידו של מנכ"ל החברה, ועזיבתם של ארבעה חברי מועצת המנהלים 
מערכת ice | 
פרמאונט פלוס (צילום יחצ)
מבלי שהגיעו לעסקת המיזוג המתוכננת, ענקית המדיה והבידור פרמאונט גלובל צפויה לסיים את המו"מ עם חברת ההפקות סקיידאנס מדיה. על פי מקורות גורמים המעורים בפרטים, הדבר יאפשר לחברה לשקול הצעות מתחרות לרכישתה. מניותיה של פרמאונט גלובל עלו ב-3% בוול סטריט במסחר המאוחר.
על פי הניו יורק טיימס, הוועדה המיוחדת של פרמאונט צפויה להיפגש היום (שבת) כדי לדון בעסקה. מנכ"ל החברה, בוב באקיש, שהיה בעבר יד ימינה של שארי רדסטון, הועבר מתפקידו לטובת שלושה מנהלים חלופיים ביום שני האחרון. ארבעה חברי דירקטוריון עצמאיים צפויים לעזוב אותו בעת פגישת בעלי המניות ב-4 ביוני. 
 
דיווח בכלכליסט מוסיף כי ועדה מיוחדת של הדירקטוריון, שנועדה להעריך הצעות רכישה, ערכה שיחות בלעדיות עם סקיידאנס מדיה. תקופת הבלעדיות פגה בחצות שעון מזרח ארה"ב, והבעת עניין של הרגע האחרון ברכישת פרמאונט על ידי סוני פיקצ'רס אנטרטיינמנט וקרן ההון הפרטי אפולו גלובל מנג'מנט סיבכה את המהלך. 
שתי החברות הגישו מכתב הצעה לא מחייב ביום רביעי, והוא נחתם ע"י מנכ"ל סוני פיקצ'רס טוני ווינצ'יקרה, ואחד השותפים באפולו, אהרון סובל. הצעת הרכישה עומדת על 26 מיליארד דולר. ההצעה האחרונה היא כנראה מה שכפה על הוועדה לסגת מהשיחות עם סקיידאנס, במיוחד לאחר שכמה מבעלי המניות העלו חששות בנוגע לעסקה עם החברה המנוהלת על ידי דייויד אליסון, וקראו לפרמאונט לשקול הצעות אחרות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה