טלוויזיה

פרמאונט מקצצת 800 עובדים: מה הסיבה למהלך הכואב?

יומיים לאחר שהסופרבול הייתה תוכנית הטלוויזיה הגדולה ביותר אי פעם, החברה שמחזיקה ב-CBS והזכיינית של NFL showpiece, מכריזה על צמצום של 3% בכוח העבודה העולמי
מערכת ice | 
פרמאונט פלוס (צילום יחצ)
הבעלים של CBS מפטר 800 עובדים, יומיים בלבד לאחר שידור הסופרבול LVIII שלה הפך לתוכנית הטלוויזיה הנצפית ביותר בהיסטוריה. פרמאונט העולמית מתכננת לצמצם את כוח האדם הגלובלי שלה בכ-3%, על פי מקורות, והודיעה לצוות ביום שלישי על קיצוץ המשרות.
בוב באקיש, מנכ"ל ענקית המדיה, הודיע ​​על המהלך שעות לאחר ש-CBS חשפה כי שידורה של ניצחון השעות ההארכה של קנזס סיטי צ'יפס על ה-San Francisco 49ers עמד בממוצע על 123.4 מיליון צופים ברחבי פלטפורמות הטלוויזיה והסטרימינג ביום ראשון.
 
"לאלו שאיתם אנו נפרדים, אנו אסירי תודה על העבודה הקשה והמסירות שלכם", כתב בקיש במזכר פנימי שהגיע לידי הגרדיאן. "הכישרונות שלך עזרו לנו לקדם את המשימה שלנו לשחרר את כוחו של תוכן ברחבי העולם. אנחנו חברה טובה יותר בזכותך. אמנם אני מבין שהשינויים האלה אינם קלים בשום אופן. אני בטוח שזו ההחלטה הנכונה לעתיד שלנו. ההתאמות הללו יעזרו לנו לבנות על המומנטום שלנו ולהוציא לפועל את החזון האסטרטגי שלנו לשנה הקרובה - ואני מאוד מאמין שיש לנו הרבה ממה להתרגש".
פרמאונט גלובל לא הגיבה לאפשרות להגיב על הקיצוצים. החברה מחזיקה באולפן הסרטים Paramount Pictures; רשתות טלוויזיה כולל קומדי סנטרל, MTV, ניקלודיאון וערוץ 5 הבריטי; ופלטפורמות הסטרימינג Paramount+ ופלוטו. ל-Paramount Global היו כ-24,500 עובדים במשרה מלאה וחלקית ב-37 מדינות וכ-5,800 עובדים מבוססי פרויקטים במשכורות שלה בסוף 2022, על פי הגשת תקנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה