השוק

אסף רפפורט נסוג מעסקת הענק: רכישת לייסוורק התבטלה

לאחר ש-wiz של אסף רפפורט וחברת לייסוורק חתמו על מכתב הצהרת כוונות לעסקת רכישה, השניים חזרו בהם לאחר המו"מ והעסקה בשווי מאות מיליונים לא תצא לפועל
מערכת ice | 
אסף רפפורט (צילום shutterstock, נתנאל טוביאס)
העסקה של אסף רפפורט ושל החברה שייסד, wiz, לרכישת חברת אבטחת הענן לייסוורק נכשלה, כך לפי פרסום ראשון של כלכליסט. שווי העסקה נאמד בכ-150-200 מיליון דולר. היה נראה שהעסקה תצא לפועל כאשר שתי החברות חתמו על מכתב הצהרת כוונות בחודש שעבר.
 
wiz רכשה בחודש שעבר את הסטארטאפ הישראלי Gem Security (ג'ם סקיוריטי) תמורת 350 מיליון דולר. הרכישה של ג'ם אפשרה ל-wiz להרחיב את היכולות לזהות איומים על גבי הענן בזמן אמת, בכל שלבי הפיתוח והפרודקשן ולעזור לארגונים לקצר משמעותית את זמן התגובה אליהם.
וויז, פועלת בתחום אבטחת הענן ופיתחה פלטפורמת Cloud Native Application Protection Platform (CNAPP). היא שווה כיום 10 מיליארד דולר וגייסה עד כה כ-900 מיליון דולר, כאשר קצב המכירות שלה ARR בשנה האחרונה עמד על 350 מיליון דולר.
החברה שואפת להמשיך ולהרחיב את הפלטפורמה שלה, על רקע הביקוש הגובר לפתרונות אבטחת ענן הוליסטיים – לעומת עשרות מוצרי אבטחה שלא מתקשרים זה עם זה ומקשים על ניהול מערך האבטחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה