השוק
אחרי המיזוג: הענקית הישראלית מפטרת מאות עובדים
אחרי השלמת המיזוג בין אאוטבריין הישראלית לטידס הצרפתית, החברה הממוזגת תפעל תחת השם TEADS ותפטר כ-10% מכוח האדם, רובם מחוץ לישראל
חברת הפרסום הדיגיטלי הישראלית אאוטבריין, שהשלימה את המיזוג עם טידס (Teads) הצרפתית, תפטר במסגרת המהלך כ-200 עובדים, המהווים כ-10% מכוח האדם המשולב בשתי החברות. כך פרסם הערב כלכליסט.
רוב המפוטרים עובדים מחוץ לישראל, אך גם בארץ יחושו את השלכות המיזוג בצורה מוגבלת יותר. הפיטורים נובעים מביטול תפקידים כפולים שנוצרו בעקבות המיזוג, וזאת במטרה לחסוך בין 65 ל-75 מיליון דולר עד שנת 2026.
כזכור, חברת אאוטבריין רכשה את טידס, השייכת לקבוצת אלטיס של היזם פטריק דרהי, לאחר קבלת מלוא האישורים הרגולטוריים הנדרשים. העסקה, שהוערכה במקור במיליארד דולר וצומצמה לבסוף לכ-900 מיליון דולר, מסמנת נקודת מפנה אסטרטגית משמעותית בתחום המדיה הדיגיטלית והפרסום המקוון. החברה הממוזגת תפעל תחת השם TEADS, ותמשיך לספק פתרונות פרסום דיגיטלי למפרסמים ברחבי העולם.
החברה הממוזגת תעסיק כ-2,000 עובדים, ותשרת כ-20,000 מפרסמים. ההכנסות המשולבות של החברות עומדות על 623 מיליון דולר, עם רווח תפעולי מתואם (EBITDA) של 230 מיליון דולר.
המיזוג מגיע לאחר תקופה מאתגרת עבור אאוטבריין, שהונפקה בנאסד"ק ב-2021 לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר, אך מאז איבדה כ-80% מערכה. בשנה האחרונה, המייסד והמנכ"ל המשותף ירון גלאי פרש מתפקידו, והותיר את דיוויד קוסטמן כמנכ"ל היחיד.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



