השוק
העתיד – בתשתיות: קרן פימי בדרך לרכישת קבוצת אליקים בן ארי בכ-170 מיליון שקל
קרן ההשקעות בראשה עומד ישי דוידי מצטרפת לגל הפיתוח ומתכוונת לרכוש את השליטה בחברת התשתיות אליקים בן ארי. דניאל בן ארי צפוי להישאר מנכ"ל החברה
קרן פימי מובילה מו"מ מתקדם לרכישת השליטה בחברת התשתיות אליקים בן ארי, בסכום של 170 מיליון שקלים. הקרן, בניהולו של ישי דוידי, מזהה את תנופת ההשקעה המדינית בתשתיות הצפויה בעשור הקרוב ומתעניינת ברכישת החברה במטרה להצטרף לגל ולהוביל את העשייה בתחום.
חברת 'אליקים בן ארי', אשר נוסדה ב-1970 ע"י אליקים בן ארי, ונמצאת היום בבעלות בנו דניאל ובבעלות איש העסקים תומר קוקו, מתמחה במספר ענפים בתחום התשתיות: החברה עוסקת בביצוע פרויקטים הנדסיים – סלילת כבישים, מסילות רכבת, עבודות בטון ועבודות ימיות. החברה מחזיקה ארבע מחצבות – שלוש מהן בארץ והרביעית ברומניה, שם גם יש לה נמל פרטי בדנובה להעמסת תוצרי החציבה. בנוסף, לחברה ארבעה מפעלים, צי משאיות הובלה כבדה, חוזה שינוע מטענים עם רכבת ישראל וציוד מכני הנדסי כבד. החברה גם עוסקת בתחום איכות הסביבה ומתפעלת את אתרי איסוף הפסולת "חיריה" ואתר ההטמנה הלאומי בנגב.
החברה מספקת שירותים למגוון לקוחות, רובם גופים ממשלתיים, ביניהם רכבת ישראל, נתיבי איילון, רשות שדות התעופה בישראל, חברת מקורות, משרד הביטחון, המשרד להגנת הסביבה וקק"ל.
מדינת ישראל נמצאת בפיגור בתשתיות תחבורתיות מזה שנים, ושואפת לצמצם את הפער במספר פרויקטים רחבי היקף בעשור הקרוב: ראשית, תחום התחבורה, עם פרויקט הדגל של הרכבת הקלה בגוש דן, פרויקט המטרו, ופרויקט הרכבת הקלה בין נצרת לחיפה. שנית, מספר פרויקטים בתחום המים, ביניהם הקמת מתקן התפלה נוסף והקמת מתקן לטיפול במי תהום מזוהמים. תחום האנרגיה צופה גם הוא הקמת מספר תחנות כוח בטכנולוגיות חדישות, בדימונה ובאשלים, וגם בבינוי צפויה תנופה – עם מעבר אמ"ן לנגב ואישור הרחבת בנייה למשרדי ממשלה, הקמת קריית ממשלה בעיר עפולה ועוד.
גם לאחר הרכישה, דניאל בן ארי צפויה להמשיך את ניהולה החברה שייסד אביו.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


