השוק

קרן BC פרטנרס לוקחת את כתר פלסטיק ל-NYSE

אחרי שנים של ספקולציות, כתר פלסטיק פרסמה תשקיף לקראת הנפקה בניו יורק, חתמי ההנפקה יהיו בנק אוף אמריקה, jp מורגן, ג׳פריז וגולדמן זאקס. ההערכה: ההנפקה תשקף לחברה שווי של 2.5 מיליארד דולר
ניצן כהן | 
רשת כתר (צילום מתוך אתר רשת כתר)
לאחר שנים של ספקולציות וניסיונות לצאת להנפקה, פרסמה בשעה האחרונה היום (שישי) כתר פלסטיק שבבעלות BC פרטנרס תשקיף לקראת הנפקה ב-NYSE. חתמי ההנפקה יהיו בנק אוף אמריקה, jp מורגן, ג׳פריז וגולדמן זאקס.
בשלב הזה החברה לא החליטה כמה מניות תנפיק ולכן לא נקבע שווי מבוקש אך כתר פלסטיק נחשבת לאחת החברות התעשייתיות הגדולות בישראל. ההערכות הם כי ההנפקה תשקף לכתר שווי של 2.5 מיליארד דולר וההנפקה תהיה של 20% מהחברה וככל הנראה גם תכלול הצעת מכר.
הקרן בחנה בשבועות האחרונים מיזוג של כתר לתוך ספאק והחלופה השניה הייתה הנפקה ישירה בנאסד״ק. כרגע נפל הפור על הנפקה בנאסד״ק ולכן פרסמה החברה תשקיף שעדיין לא קיבל את אישור הרשות לניירות ערך בארה״ב.
BC היא קרן השקעות שמנהלת בין היתר את כספי הפנסיה של צבא קנדה. הקרן מנהלת, על פי ההערכות, 120 מיליארד דולר. נזכיר כי הקרן רכשה בעשור הקודם את השליטה בכתר פלסטיק מידי סמי סגול לפי שווי חברה של 1.7 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה