השוק

מקדונלדס בצעד מטורף נגד רוסיה: אלו המותגים שהצטרפו לחרם

ענקית המזון המהיר סוגרת זמנית למעלה מ-800 סניפים במדינה שפלשה לאוקראינה ואליה מצטרפות רשתות כמו סטארבאקס, קוקה קולה ואמזון. גם בעולם הרכב נוקטים צעדים ואפילו רולקס תעניש.
מערכת ice |  1
מקדונלדס נגד רוסיה
החרם הכלכלי עם רוסיה נמשך ושורה של חברות ענק מרחבי העולם, בדגש על ארצות הברית, ביניהן רשתות ענק למזון מהיר כמו מקדונלדס וסטארבאקס, ומותגים כמו קוקה קולה הודיעו הלילה (אור לרביעי) כי יפסיקו את פעילותן במדינה שנמצאת כעת במלחמה שיזמה באוקראינה. 
רשת מקדונלדס הצהירה כי תסגור באופן זמני את כל 850 מסעדות הרשת ברוסיה כאקט ענישתי על המלחמה. החברה שפתחה את סניפה הראשון במדינת הענק מאז המלחמה הקרה, הבהירה במקביל כי תמשיך לשלם את שכרם של כ-60 אלף העובדים הרשת ברוסיה.
 
בתמונות שפורסמו בכלי התקשורת ניתן לראות עשרות אלפי בני אדם שמרכיבים תור ארוך שנמשך קילומטרים כדי לזכות לאכול במסעדה רגע לפני שתושבת, רשת המזון המהיר פופולארית מאוד ברוסיה, על אף שמדובר במותג אמריקאי מוביל.
לצד החברה, גם ענקית בתי הקפה סטארבאקס הודיעה כי תצטרף לחרם ותסגור את הסניפים שלה ברחבי רוסיה ומדובר במאות כאלה עם עשרות אלפי עובדים בסך הכל, גם קוקה קולה תפסיק את פעילותה במדינה של ולדימיר פוטין.
חברות ענק נוספות שהצטרפו לחרם הן אמזון, שהודיעה כי תפסיק לקבל לקוחות חדשים מרוסיה ובלארוס. ענקית שעוני היוקרה רולקס הודיעה כי תפסיק למכור את מוצריה ברוסיה ואפילו אפליקציית ההיכרויות באמבל הודיעה כי היא מפסיקה את הפעילות שלה ברוסיה ובבלארוס, לצד השבתת האפשרות להורדת האפליקציה מחנויות גוגל ואפל
 
גם בעולם הרכב מתכוונים לפעול נגד רוסיה. פרארי ולמבורגיני משעות את פעילותן ברוסיה, כשפרארי החליטה לתרום גם מיליון דולר לסיוע באוקראינה. בעולם הרכב האוטונומי ממילא הודיעו לאחרונה על חרם כך שהמדינה לא תקבל שירותים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוות לרוסיה מוות לפוטין
    בהצלחה 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחי ארה'ב תחי אוקיאנה וכל נאטו
    סגור