כסף וצרכנות

האם מקדונלדס בדרך למהפכת קריפטו? זו ההצעה המעניינת שקיבלה

ענקית המזון המהיר ניהלה בימים האחרונים בטוויטר שיחה מעניינת במיוחד, שעשויה לרמוז כי היא מתכוונת לקבל תשלום במטבעות קריפטו. איך הגיב אילון מאסק?
יאיר מור |  1
מקדונלדס (צילום Magma Images)
האם רשת המזון המהיר הגדולה בעולם עומדת להתחיל לקבל בקרוב תשלום במטבעות קריפטו? בימים האחרונים הוזכרה האפשרות הזו בטוויטר על ידי מספר אנשים – כולל החשבון הרשמי של מקדונלדס עצמה.
 
היום (שלישי) אחר הצהריים לפי שעון ישראל צייץ האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, כי "אני אוכל ארוחת ילדים אם מקדונלדס תקבל דוג'קוין". הציוץ זכה בשעות החולפות ליותר מ-250,000 לייקים, כמעט 40,000 שיתופים וכמעט 6,000 ציטוטים.
 
מקדונלדס עצמה לא הגיבה למאסק, אך המתחרה, בורגר קינג, כתבה כי "רק מלך יודע מה המטבע יכול לעשות", עם משחק מילים על DA, סוג של מטבעות קריפטו.
השיחה הזו הגיעה בעקבות שיחה אחרת שהתנהלה בטוויטר לפני מספר ימים: מקדונלדס העלתה לחשבון הרשמי שלה ציוץ עם צילום של מנת צ'יפס עם הנחיה לגולשים לשלוח אימוג'י מסוים כדי "לגנוב אחד". ממציא דוג'קוין, בילי מרקוס, הגיב במשפט: "אני רוצה חתיכת צ'יפס", ובתגובה שלחה לו הרשת ציור של כלב שיבה-אינו, סמל המטבע, עם חתיכת צ'יפס בפה.
גולש אחר ענה לרשת: "אם הייתם מקבלים דוג'קוין הייתי מגיע לעתים קרובות יותר", והרשת ענתה לו: "אנו מעריכים את העניין שלך ומבצעים הערכות מתמשכות של חוויית התשלום".
 
היום התבקשה הרשת להגיב לכתבה בעניין באתר ביזנס אינסיידר, אך לא הגיבה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני אוכל בbbb אם יקבלו שיט-קוין
    אריה 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא? הפסד שלהם ... לא יקבלו את השיט-קוין שלי ..
    סגור