השוק

באלוט מזהירים: "משנים את התחזיות השנתיות"

בחברה הציגו דוח רבעון לא טוב והסבירו: "מתמודדים עם רוחות נגדיות כתוצאה מעיכובים בהשקות שירותי SECaaS, המלחמה באירופה ותנודות שליליות בשערי חליפין של מטבעות זרים". הנתונים המלאים בפנים
מערכת ice | 
הדולר בירידה (צילום vecteezy, pngwing)
אלוט בע"מ, ספקית גלובאלית של פתרונות ניתוח רשת ואבטחה חדשניים לספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מודיעה היום (שלישי) על תוצאותיה הכספיות הלא מבוקרות לרבעון הראשון של 2022.
מהדוח הכספי עולה כי ההכנסות לרבעון הראשון הסתכמו ב-31.9 מיליון דולר, עלייה של 2% בהשוואה להכנסות הרבעון הראשון אשתקד. שיעור הרווח הגולמי על בסיס GAAP-non עמד על 70%.
ההפסד התפעולי על בסיס GAAP עמד על 5.7 מיליון דולר וההפסד התפעולי על בסיס non-GAAP עמד על 3 מיליון דולר, בעוד שההפסד הנקי על בסיס GAAP עמד על 6.1 מיליון דולר וההפסד הנקי על בסיס non-GAAP עמד על 3.5 מיליון דולר.
על פי תחזית פיננסית, ההנהלה צופה ל-2022 הכנסות של כ-135-140 מיליון דולר, זאת בעקבות עסקאות נוספות שיחתמו בתחום הסקיוריטי במודל של הכנסות חוזרות, יספקו MAR מצטבר שצפוי לעלות על 180 מיליון דולר.
סך ARR* לדצמבר 2022 הכולל SECaaS ARR and Support & Maintenance ARR של כ-53-55 מיליון דולר, המציג צמיחה של יותר מ-15% בהשוואה לשנה 2021 בנקודת האמצע. *SECaaS ARR לדצמבר 2022 יסתכם ב-12 מיליון דולר לפחות, עם הכנסות חוזרות מסקיוריטי של כ-7 מיליון דולר לפחות.
ארז ענתבי, נשיא ומנכ"ל אלוט, מסר: "בעוד שברבעון הראשון עמדנו בציפיות שלנו, במהלך החודשים האחרונים אנחנו מתמודדים עם רוחות נגדיות כתוצאה מעיכובים בהשקות שירותי SECaaS, המלחמה באירופה ותנודות שליליות בשערי חליפין של מטבעות זרים. כתוצאה מכך אנחנו משנים את התחזית השנתית שלנו לשקף את האיחור באימוץ. בהסתכלות על מספר ספקי התקשורת המעוניינים בשירות  SECaaS והצורך הגובר בהגנה זו, אנו מתכננים להמשיך בהשקעות שלנו ונשארנו בטוחים בכיוון האסטרטגי שלנו ובהצלחה ארוכת הטווח שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה