השוק

סטרטסיס מדווחת על הרבעון המוצלח ביותר מזה שש שנים

חברת פתרונות ההדפסה בתלת מימד, סטרטסיס, מדווחת על הכנסות רבעון ראשון 2022 של 163.4 מיליון דולר - הגבוהות ביותר לרבעון ראשון בשש השנים האחרונות
מערכת ice | 
יואב זייף (צילום סטרטסיס)
חברת פתרונות ההדפסה בתלת מימד, סטרטסיס, מדווחת הבוקר (שלישי) על הכנסות רבעון ראשון 2022 של 163.4 מיליון דולר - הגבוהות ביותר לרבעון ראשון בשש השנים האחרונות. החברה מדווחת על צמיחה של 22% ברבעון, בהשוואה לרבעון הראשון של 2021 וצופה שההכנסות בשנה כולה יגיעו ל-685 מיליון דולר עד 695 מיליון דולר.
ד"ר יואב זייף, מנכ"ל סטרטסיס, אמר כי "ההתחלה החזקה שלנו לשנה, עם שיא הכנסות לרבעון ראשון מזה שש שנים, מעוגנת בצמיחה של 22% בהכנסות אשר נבעה מכל חמש הטכנולוגיות שלנו. מערכות ההדפסה היו המניע העיקרי לצמיחה, עם עלייה של 36.7% אשר הוביל לרבעון ראשון החזק ביותר מזה חמש שנים - גבוה ב-16.4% מהתקופה המקבילה לפני הקורונה ב-2019. השגנו גם תוצאות יוצאות דופן הן בחומרים מתכלים והן בשירותים, שמגיעות מבסיס הלקוחות ההולך וגדל. אנחנו נרגשים במיוחד מהמומנטום ומהתרומה של מדפסות ה- Origin P3, H350 SAF, ו-NEO החדשות שלנו, שתוכננו במיוחד לייצור בהיקפים גדולים של חלקים לשימוש קצה".
לדברי ד"ר זייף, החברה קידמה מספר יוזמות אסטרטגיות עד כה בשנת 2022, כולל הצהרה על שילוב עסקי בין MakerBot ל- Ultimaker, פרסום דו"ח קיימות ו-ESG ראשון, ואירוע הדגל השנתי בתחום הייצור שבו הוצגו היצע חדש של חומרים, שדרוגים לפלטפורמות הדפסה קיימות, והרחבה של יכולות התוכנה.
״אנחנו ממשיכים להתמקד בביצועים שמרחיבים את ההובלה שלנו בתחום הדפסת תלת מימד פולימרית" אמר ד"ר זייף. "עם שילוב הכישרונות מהטובים שיש בתעשייה, טכנולוגיות הדפסת תלת מימד מתקדמות, ראשוניות בהצגת מוצרים לשוק ומיקוד בתמיכה ללקוחות, בשילוב עם מאזן פיננסי חזק, (ועל בסיס הצמיחה ברבעון הראשון לשנה) סטרטסיס ממוצבת היטב להמשך צמיחה במהלך 2022 ואילך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה