דיגיטל וטק

מדפסת תלת המימד הישראלית החדשה ביותר תוצג לראשונה בשבוע הבא

מאסיבית תלת ממד תשיק את מדפסת מאסיבית 5,000 להדפסה בנפח גדול אשר תהיה חוד החנית בייצור חלקים גדולים וייצור אבות טיפוס בתחומי הרכב, הספנות, והרכבות. המנכ"ל ארז צימרמן: "אבן דרך משמעותית באסטרטגיה שלנו לשינוי תחום הייצור"
כפיר אדר | 
המדפסת של מאסיבית (צילום מאסיבית)
'מאסיבית' טכנולוגיות הדפסה בתלת ממד Massivit 3D, יצרנית מובילה של פתרונות הדפסה תלת ממדיים בפורמט גדול, תחשוף את מדפסת מאסיבית 5,000 להדפסה תעשייתית בכנס ה-AMUG 2021 באורלנדו פלורידה שיתקיים בתאריכים 2-6 במאי וכן בשני וובינרים בשידור ישיר בהם יוצגו היכולות, האפשרויות והשימושים השונים.
מאסיבית 5,000 תוכננה בכדי לאפשר ליצרנים וספקי שירות בקשת רחבה של תעשיות לקצר את זמני הייצור של אבות טיפוס, ולפעול לייצור מותאם אישית במהירות הגבוהה עד פי 30 בהשוואה לטכנולוגיות ייצור אחרות.
מאסיבית 5,000 מציעה מגוון רחב של רזולוציות, מצבי הדפסה וחומרי הדפסה שונים אשר מאפשרים לשפר את דרישות האיכות, המהימנות והמהירות למספר תעשיות, באמצעות טכנולוגיית הדפסת הג'ל (GDP) של החברה אשר כבר אומצה ב-40 מדינות ברחבי העולם. בין היתר מאפשרת מאסיבית 5,000 יכולות אשר יסייעו למפעיל לשפר את קצב העבודה ולייצר בצורה נוחה ומבוקרת יותר התואמים ל Industry Standard 4.0.
חומר הדפסה חדש, DIMENGEL 110, אשר זמין לשימוש במדפסת מאסיבית 5,000, מאפשר הדפסה ברזולוציה גבוהה ודיוק גבוה יותר בעיצובי CAD. שתי רזולוציות חדשות יאפשרו הדפסה אופטימלית בהתאם לדרישות עובי השכבה והמהירות. מאסיבית 5,000 מגיעה עם שני ראשי הדפסה ומאפשרת למפעילים להדפיס עם חומר הדפסה אחר בכל ראש הדפסה בו זמנית. תכונות האוטומציה החדשות במדפסת יאפשרו למפעילים לייעל את הליך הייצור עם ניטור ותפעול נוחים.
מדפסת התלת ממד האחרונה בהיצע הפתרונות של מאסיבית תלת ממד מאפשרת ייצור מהיר של חלקים גדולים ומורכבים בגודל של 145 ס"מ X 111 ס"מ X 180 ס"מ. חומרי ההדפסה של מאסיבית מתקשים באופן מיידי במסגרת הליך ההדפסה ואינם דורשים שלבי ייבוש, טיפול לאחר הדפסה או תמיכות.
במסגרת שני הוובינרים יוכלו המשתתפים לחוות באופן וירטואלי את מדפסת התלת ממד מאסיבית 5,000 אשר תשמש למגוון יישומים בתעשיות הרכב, הספנות, הרכבות, הארכיטקטורה, העיצוב הסביבתי, התקשורת החזותית והחינוך.
ארז צימרמן מנכ"ל מאסיבית מסר: "אנו נרגשים להביא לשוק מדפסת חדשה אשר תסייע ליצרנים להתגבר על מגבלות קיימות הקשורות למהירות מורכבות ולגודל הייצור. זוהי אבן דרך משמעותית באסטרטגיה שלנו לשינוי תחום ייצור החלקים הגדולים במגוון רחב של תעשיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה