השוק

יעקב שחר ובנק הפועלים בשת"פ: זו החברה בה ישקיעו

איש העסקים שמשמש הבעלים של מכבי חיפה ואחד הבנקים הגדולים בישראל, יחברו לרמי נוסבאום בהשקעה המוערכת ב-50 מיליון שקל בחברת התיירות דיזנהאוז
מערכת ice | 
יעקב שחר (צילום קובי גדוען לעמ)
האם בנק הפועלים, יעקב שחר ואיש העסקים רמי נוסבאום מבשלים מהלך משותף מסקרן במיוחד? ל-ice אושר כי השלושה מתכננים להשקיע סכום של כ-50 מיליון שקל בחברת התיירות דיזנהאוז שספגה מכות קשות בתקופת הקורונה.
הענף, שכבר עלה שוב על דרך המלך והתאושש עם פתיחת השמיים והתיירות הנכנסת שחזרה, מושך אליו לא מעט משקיעים שמזהים את הפוטנציאל. על פי הידוע, המגעים מתקיימים מול פועלים אקוויטי, שהיא זרוע ההשקעות של בנק הפועלים.
 
המשקיעים הפוטנציאליים הם קבוצת מאיר שבשליטת יעקב שחר ומשפחת קז, רמי נוסבאום, מבעלי השליטה באשטרום ולשעבר מבעלי הפניקס וכמובן הפועלים עצמו. על פי הסיכום ישלמו המשקיעים את הסכום שרובו אמור לכסות את החובות שנערמו בעת משבר הקורונה בישראל.
דיזנהאוז הוקמה ב־1926 על ידי יאיר סולומון דיזנהאוז. לאחר 60 שנה רכשה אותה כלל תיירות מקבוצת אי.די.בי. בשנת 2015 מכרה אי.די.בי את דיזנהאוז תיירות יוצאת, שהופרדה מפעילות התיירות הנכנסת של החברה (שנשארה בידי ישראייר) לחברת BTC שבבעלות עופר חודורוב תמורת כ־48 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה