השוק

יעקב שחר במהלך מפתיע: עסקת קנאביס בעשרות מיליוני שקלים

פארמוקן מרחיבה את כושר הייצור: חתמה עם חוות פלאנטיס של בעלי מכבי חיפה ממושב קשת על הסכם לגידול ורכישת 4 טון קנאביס רפואי לתקופה של 3 שנים. להערכת החברה ההכנסות מההסכם יהיו בהיקף של 60 מיליון שקל
מערכת ice |  1
יעקב שחר (צילום קובי גדוען לעמ)
חברת פארמוקן גלובל, מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בישראל, העוסקת בגידול, ייצור, פיתוח ומכירה של מוצרי קנאביס רפואי בישראל, מדווחת על חתימת הסכם עם חברת פלאנטיס אגרו בע"מ הנמצאת בבעלות קבוצת מאיר, משפחת קונפידן, מושב קשת ושותפים נוספים.
פלאנטיס, הקימה מתקן גידול במושב קשת שבצפון הארץ, בטכנולוגיה חדשנית ותגדל זנים נבחרים, בדומה לזנים המובילים ג'ונגל דרימס ומאונטיין דרימס של פארמוקן, העומדים בתקן GAP-IMC, בחממות ייעודיות בהתאם לתוכנית גידול שנתית שתסוכם עם החברה. ההסכם ייכנס לתוקף בכפוף לקבלת הרישיונות הקבועים מהיק"ר על ידי חוות הגידול.
 
חוות פלאנטיס מתחייבת לספק לפארמוקן את התוצאות בהתאם לתכנית הגידול השנתית שתוסכם בין החברות, בכמות מינימלית של כ-4 טון על פני תקופה של 3 שנים. מכירות ראשונות מגידולים מסחריים בחוות פלאנטיס צפויות להתבצע ברבעון הרביעי של 2022. פארמוקן מעריכה כי סך ההכנסות לאורך כל תקופת ההסכם יהיו בהיקף של 60 מיליון שקל.
אתר זה צפוי להיות המתקן השלישי בו מגדלת פארמוקן את זניה הייחודיים, בנוסף לאתר החברה בציפורי ולחוות הגידול בעין חצבה. ההסכם יאפשר את הרחבת כושר הייצור של פארמוקן עד לכ-7 טון בשנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה
    ציון 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה אתה צריך להיכנס לעולם הסמים מר שחר
    סגור