עסקי ספורט

יעקב שחר טס לדובאי: זו עסקת הענק שהוא מתכנן

איש העסקים יעקב שחר טס לדובאי שם ינסה לסגור הסכם חסות עבור מכבי חיפה. זו חברת הענק שהוא מתכנן לגייס
מערכת ice | 
יעקב שחר (צילום קובי גדוען לעמ)
בעלי מכבי חיפה יעקב שחר טס בחשאי במטוס פרטי לאיחוד האמירויות, שם ינחת היום (חמישי) בדובאי על מנת להשיג הסכם חסות ענק.
על פי פרסומו של נדב צנציפר ב-ynet, החברה ששחר מעוניין שסמלה יתנוסס על חולצות מכבי חיפה היא לא אחרת מאשר 'איתיחאד', חברת התעופה האמירתית שמשמשת כספונסרית של אלופת הפריימר-ליג מנצ'סטר סיטי. האיתיחאד, שעל שמה נקרא גם האצטדיון של הקבוצה האנגלית, היא חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, ובעליה הוא השייח חליפה בן זייד אל-נהיאן, הנחשב למנהיג ערבי בולט. הונה המוערך של כל משפחת בן זייד עומד על כ-150 מיליארד דולר.
נשיא מכבי חיפה יצא כאמור במטוס פרטי, ואליו הצטרפו סגנו במועדון, עוזי מור, מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן-דב, והמנהל המקצועי גל אלברמן. החבורה בראשות הנשיא שחר מתכננת להיפגש עם חברת התעופה על מנת לסגור איתה הסכם חסות בסכום של מיליוני יורו, שעלול להגדיל את הפערים בין קבוצות הכדורגל בישראל.
 
כידוע, שחר הוא דמות מוערכת מאוד בכדורגל הישראלי ואפשר להגיד ששינה את פני הליגה הישראלית במו ידיו. לאחר כניסתם של איילי ההון ארקדי גאידמק, דניאל יאמר ואלכס שניידר לכדורגל הישראלי חל פיחות לכאורה ביכולתו של שחר להגיע להישגים, אך למרות זאת הצליחה מכבי חיפה שבבעלותו להמשיך להגיע להישגים, ובעונה שעברה (2021) זכתה הקבוצה באליפות, וגם בעונה הנוכחית היא מועמדת בולטת לזכייה.
שותפו וגיסו של שחר, ישראל קז, הלך לעולמו לפני כחודש. קז החזיק למעשה בכחצי ממכבי חיפה. בנוסף לכדורגל, שחר תומך כספית במספר ספורטאים אולימפיים, ונכון לשנת 2021, הונם הכולל של משפחות שחר-קז מוערך בכ-835 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה