עסקי ספורט

יעקב שחר בהנחת אבן הפינה לרחוב על שמו בחיפה

הנשיא הוותיק של מכבי חיפה, יעקב שחר, זכה לכבוד גדול עם הנחת אבן הפינה לרחוב שיישא את שמו, ואמר: "כולם שותפים לכבוד שהעיר חיפה מעניקה לי"
מערכת ice | 
יעקב שחר עינת קליש (צילום ראובן כהן האתר הרשמי)
הבעלים והנשיא של האלופה מכבי חיפה, יעקב שחר, זכה במהלך כהונתו ללא מעט רגעים מרגשים בעולם הספורט, אך היום (רביעי) זכה לכבוד מרגש מסוג אחר, עם הנחת אבן הפינה לרחוב החדש בחיפה שייקרא על שמו – יעקב שחר.
בין השאר אמר שחר במהלך הטקס: "כשהגענו לחיפה, לא היה לנו ממי ללמוד. ניסינו ליישם דברים שראינו במועדונים גדולים באירופה ואחרים בארץ למדו לא מעט מאיתנו. הפכנו את קבוצת הכדורגל של חיפה למועדון מוביל בישראל, מכובד ומוכר גם מחוץ לגבולות ארצנו".
 
עוד הוסיף הנשיא, שיחגוג בקרוב יום הולדת 81, כי "הבאנו לעיר חיפה כבוד גדול. על הפעילות שלנו מוקירה העיר חיפה אבן פינה לרחוב על שמנו. לא טעיתי כשאמרתי על שמנו. זה שייך לצוות כולו, לשחקנים, לקהל הנפלא שלנו ולמשפחות שלנו, שהכדורגל בא לעיתים על חשבו דברים אחרים. כולם שותפים לכבוד שהעיר חיפה מעניקה לי".
יד ימינו וסגנו של שחר, עוזי מור, הוסיף כי "בראש ובראשונה רוצה אני להודות בשם מועדון הכדורגל מכבי חיפה לראש העיר ומועצת העיר על ההחלטה להעריך את תרומתך רבת השנים לעיר חיפה ולתושביה, בקריאת רחוב על שמך. יענקל'ה, באת מאהבה, והדרך לסלילת שמו של הרחוב שאנו נמצאים בו היום, החלה בדיוק לפני 30 שנה".
 
יעקב שחר משמש כבעלים וכנשיא של מכבי חיפה משנת 1992. במהלך שנותיו כאיש החזק במועדון זכתה מכבי חיפה ב-9 אליפויות, 6 גביעי מדינה והגיעה פעמיים לשלב הבתים היוקרתי בליגת האלופות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה