השוק

מטא משיקה: הבינה המלאכותית מגיעה לוואטצאפ

לפני מספר חודשים, מטא, הודיעה על הצטרפותה למרוץ הבינה המלאכותית כשהכריזה על כניסתה לתחום. כעת, היא משיקה את צ'אטבוט מבוסס בינה מלאכותית פרי יצירתה בוואטצאפ. האם השקתו של הצ'אטבוט קרובה ממה שחשבנו?
מערכת ice |  1
וואטסאפ ובינה מלאכותית (צילום shutterstock)
רק לאחרונה, מטא הכריזה על כך שהיא נכנסת לתחום הבינה המלאכותית וכיוצא מכך היא החלה לעבוד על גרסה משלה לשירות ChatGPT של OpenAI, שתשולב כמעט בכל אפליקציה פרי יצירתה. כעת, היא הודיעה על שילוב הצ’אטבוט שלה בגרסת הבטא העדכנית של וואטצאפ. 
עדויות ראשונות על הצורה שבה מטא החליטה לשלב את השירות החדש בתוך האפליקציה מראים כי כפתור קיצור דרך לצ׳אט הבינה המלאכותית הוצב מעל הכפתור המשמש לפתיחת שיחה חדשה בחלון השיחות הראשי של האפליקציה.
כעת נותר לחכות ולראות האם משתמשי וואטצאפ יראו בפיצ'ר החדש ככלי שימושי או לא. מהצ׳אט עצמו לא ניתן עדיין להתרשם שכן הגישה אליו מוגבלת בינתיים לקבוצה מצומצמת במיוחד של נסיינים ולא לכלל המשתמשים בגרסת הבטא, אולם אין ספק שהניסוי יתרחב במהלך השבועות הקרובים.
התכנית הסופית, שאותה כאמור מטא כבר חשפה לפני חודשיים, כוללת גישה למגוון ״טיפוסים״, החל מצ׳אט בינה מלאכותית כללי למענה על שאלות הדומה ל-ChatGPT, ועד לדמויות המבוססות על מפורסמים כמו סנופ דוג, שיוכלו לענות על שאלות בסגנונם הייחודי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יוכל לתפוס פיקוד על התקשורת עם חמותי? (ל"ת)
    יואל 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור