השוק

אלמוגים החזקות: ביקוש גבוה בהנפקת האג"ח המוסדי - 160 מיליון שקל

חברת הנדל"ן סיימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת סדרת אג"ח חדשה. המהלך מגובה בשעבוד עודפים מפרויקט עמק הכרמל Reserve בנשר. במסגרת המכרז בחרה החברה לגייס כ-82 מיליון שקל בריבית שיקלית קבועה של 8.2%. המנכ"לית מיכל גור: "נמשיך להשקיע מאמצים רבים באיתור פרויקטים ובמימוש פוטנציאל הצמיחה"
מערכת ice |  1
מיכל גור מנכ"לית אלמוגים (צילום לילך רז, shutterstock)
חברת הנדל"ן אלמוגים החזקות, בשליטת  (כ-76.8%) מריו זוזל  ועמי בר-משיח ובניהולה של המנכ"לית מיכל גור הודיעה הבוקר (ראשון) השלימה בהצלחה את השלב המוסדי במסגרת הנפקת אג"ח שיקלית חדשה, סדרה י', מגובות בשעבוד על עודפים מפרויקט עמק הכרמל Reserve בנשר.
החברה נהנתה מביקושים של כ-160 מיליון שקל, החברה בחרה לגייס כ- 82 מיליון שקל בריבית שיקלית קבועה של 8.2%. אג"ח סדרה י' הינה אג"ח שקלית, במח"מ של כשנתיים, העומדת לפירעון בשלושה תשלומים לא שווים (בשני תשלומים של 25% כ"א ביוני ובדצמבר בשנת 2025 והיתרה ביוני 2026). ריבית שקלית שנתית קבועה בשיעור של 8.2% תשולם בתשלומים חצי שנתיים החל מיוני 2024.
 
החברה מעריכה כי ההיקף הכספי הצפוי של הפרויקטים הנמצאים בשלבי בנייה, תכנון ופיתוח שונים מסתכמים בכ- 8.4 מיליארד שקל והרווח שטרם הוכר מהם מוערך על ידה (צפי למימוש לאורך שנות הפיתוח והמכירה שלהם) בכ-1.5 מיליארד שקל. את הגיוס הובילו אי.בי.אי חיתום, הפניקס חיתום ויוניקורן קפיטל בע"מ.

מיכל גור, מנכ"לית אלמוגים: "גיוס אג"ח פירושו הבעת אמון משמעותית בפעילות החברה, באיכות ההנהלה ובעלי השליטה. החברה תמשיך להשקיע מאמצים רבים בפעילותה, באיתור פרויקטים ובמימוש פוטנציאל הצמיחה במקביל לשימור איתנותה הפיננסית של החברה, תוך הצפת ערך למשקיעים".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    8.2 אחוז זאת לא הבעת אמון זאת פשיטת רגל
    שי שלמה 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועוד בזמן מלחמה שהמחירים יורדים
    סגור