רכילות עסקית

מיהו איש העסקים שזכה באות השנה במשק האנרגיה?

בוועידת האנרגיה והעסקים, מבית היוצר של חברת אקו אנרג'י וחברת תכלית כנסים, חולק אות "איש השנה במשק האנרגיה". זה איש העסקים שזכה בתואר
מערכת ice | 
ברנמילר אנרגי (צילום יחצ)
אבי ברנמילר, יו"ר ומנכ"ל ברנמילר אנרג'י ויו"ר ענף אנרגיה מקיימת בהתאחדות התעשיינים, קיבל אתמול (שני) את אות "איש השנה במשק האנרגיה", במסגרת ועידת אנרגיה ועסקים ה-18.
ברנמילר הקים בשנת 2012 את ברנמילר אנרג'י, חברת טכנולוגיה ישראלית העוסקת בתחום האנרגיה המתחדשת, שפיתחה פתרון טכנולוגי ייחודי וחדשני של אגירת אנרגיית חום. מנימוקי הזכייה: "אבי ברנמילר שילב חזון מקצועי ומחויבות לסביבה עם יכולות מרשימות של ניהול ופיתוח מערכות אנרגיה סולארית ואגירת אנרגיה על בסיס עסקי וכלכלי".
לפני שהקים את ברנמילר אנרג'י, אבי ברנמילר כיהן כמנכ"ל סולל מערכות סולאריות, שהפכה מאוחר יותר לסימנס CSP. 
ברנמילר אנרג'י, בהובלתו, גייסה לאחרונה 15 מיליון דולר בהנפקה פרטית. החברה נסחרת כיום לפי שווי של כ-300 מיליון שקל. החברה דיווחה על כוונתה לקדם רישום מניית החברה למסחר בנאסד"ק. מערכת שימור אגירת החום של ברנמילר היא יחידה אחת הכוללת אגירת אנרגיה תרמית, מחליפי חום וגנרטור קיטור. היחידה משתמשת בסלעים מרוסקים לצורך אגירת אנרגיה. היתרון המרכזי של המערכת הוא יכולתה לקבל אנרגיה ממקורות שונים (מתחדשים או פוסיליים) כגון סולאריים, ביומסה וגז טבעי. המערכת מאחדת את החום המתקבל ממקורות אלו לתפוקה אנרגטית אחת, וכך מתאפשרת אופטימיזציה של ניצול כלל המקורות הזמינים על אף הגעתם בטמפרטורות שונות, בזמנים שונים ובתנאים שונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה