רכילות עסקית

אסף גרניט בהשקת השדולה למען המסעדנות שיזמה גלית דיסטל

ח"כ גלית דיסטל-אטבריאן יזמה את הקמתה בכנסת של "השדולה לקידום ענף המסעדנות", בחמישי האחרון היא חגגה יחד עם ארגון 'מסעדנים חזקים ביחד' את ההשקה במסעדת 'מיט קיטצ'ן' בנמל ת"א, ויחד עם שפים ומסעדנים
מערכת ice | 
גלית דיסטל והשפים בהשקה (צילום מתוך הטוויטר של גלית דיסטל)
בחמישי האחרון נערכה במסעדת 'מיט קיטצ'ן' שבנמל תל אביב, השקה של "השדולה לקידום ענף המסעדנות". מדובר ביוזמה של ח"כ גלית דיסטל-אטבריאן, שחברה לעמותת 'מסעדנים חזקים ביחד' ולמנכ״ל העמותה תומר מור.
להשקה הגיעו: השף אסף גרניט, השף יובל בן נריה, גיא יקר בעלי רשת 'פלאפל בריבוע', עופר קורן מבעלי רשת 'לנדוור' ועוד מסעדנים. לדברי ח"כ דיסטל: "לאחר שהקשבנו למסעדנים הגיע הזמן לעבוד. אנחנו מחויבים לתת מענה ולשקם את ענף המסעדנות לפני שיהיה מאוחר מדי. אנחנו נתכנס בחמישי הבא בכנסת ונבנה יחד תוכנית עבודה וגם נטפל דרך הוועדות לטיפול מהיר. אנחנו משתפים פעולה - האופוזיציה והקואליציה - לתת מענה לכל סוגיות ענף המסעדנות, תבחנו אותנו".
 
חברי הכנסת שמשתפים פעולה עם היוזמה של ח"כ דיסטל והגיעו גם הם להשקה: ח"כ נירה שפק (יש עתיד), ח"כ סימון דוידסון (יש עתיד),ח"כ אופיר אקוניס וח"כ אמיר אוחנה.
עמותת מסעדנים חזקים ביחד קמה בשלהי שנת 2018, הרבה לפני הקורונה והסגרים, כדי להוביל את תעשיית המסעדות, בתי הקפה והברים למאבק במה שלדבריהם הן "גזירות" שנוחתות עליהם בשנתיים האחרונות.
 
לדבריהם, בזמן הזה הם עברו מהמדינה התעמרות, מיסוי יתר, הנחתת גזרות והערמת קשיים בלתי נתפסים על התעשייה שלהם. מטרתם היא להיות הגוף היציג של תעשיית המסעדות, בתי הקפה והברים, להציב אלטרנטיבה שתפעל לשינוי מהותי במצב התעשייה לטובה, ולהוביל את תעשיית המסעדנות להצלחות ויציבות עסקית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה