בעולם

טרגדיה בפארק השעשועים: אישה נפלה למותה ממתקן בגובה עשרות מטרים

ג'יזליין מוטאהיר, אישה בת 41, עלתה למתקן האומגה בפארק השעשועים Fly Emotion שבצפון איטליה, אלא שבמהלך שהותה באוויר, היא החליקה מחוץ לרצועות הבטיחות ונפלה אל מותה מגובה של 20 מטרים. פארק השעשועים נסגר זמנית, המשטרה חוקרת את הנסיבות
מערכת ice | 
פארק שעשועים אילוסטרציה (צילום חסן גדי פלאש 90)
טרגדיה ענקית התרחשה בפארק השעשועים Fly Emotion שבצפון איטליה, זאת לאחר שאישה בת 41 בשם ג'יזליין מוטאהיר, נפלה אל מותה מגובה של כ-20 מטרים ממתקן אומגה.
על פי הדיווחים בתקשורת האיטלקית, ג'יזליין החליקה מחוץ לרצועות הבטיחות של מתקן האומגה בפארק השעשועים. מדובר במקטע הראשון מבין כמה של מתקן האומגה בפארק, ולאחר הטרגדיה הענקית שהתרחשה, ההנהלה החליטה לסגור את המקום באופן זמני כדי לאפשר את חקירת המשטרה.
 
על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, עדי ראייה שהיו במקום בזמן האסון הנורא, סיפרו לבלשי המשטרה כי הם ראו את ג'יזליין מוטאהיר עוצרת באמצע המסלול ונאבקת ברצועת הבטיחות שעלייה, כשתוך כדי היא פשוט השתחררה ממנה וצנחה אל מותה מגובה רב. מי עם נפילתה של  ג'יזליין מוטאהיר ליעד שמתחת למתקן האומגה, כוחות חילוץ והצלה הגיעו למקום, אך הם קבעו את מותה במקום.
מדוברות המשטרה המקומית נמסר בהצהרה לתקשורת כי "היא איבדה את שווי המשקל, נפלה למטה ומתה באופן מידי. ייתכן שהיא חוותה התקף פאניקה או בעיה רפואית כלשהי. זה עדיין לא ברור כרגע. אנחנו מחכים לתוצאות הנתיחה לאחר המוות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה