בריאות

בר זומר בווידוי חושפני: "הייתי בטוחה שזה לא יקרה לי בחיים"

בר זומר, אחת הדוגמניות המצליחות בישראל, שיתפה על הקשיים הרבים שהיא חווה אחרי שילדה את בתה הבכורה מילה, בווידוי חושפני במיוחד שעוסק בדימוי הגוף שלה: "מישהו חייב לדבר על הכל"
מערכת ice | 
בר זומר (צילום אינסטגרם @barzomer)
בר זומר, אחת הדוגמניות המצליחות בישראל, שיתפה אמש (שני) את העוקבים שלה בחשבון האינסטגרם על הקשיים הרבים שהיא חווה אחרי שילדה את בתה הבכורה מילה, בווידוי חושפני במיוחד שעוסק בדימוי הגוף שלה.
זומר סיפרה: "בואו נדבר על זה רגע. בואו נדבר על כל השינויים שהלידה מביאה איתה. מישהו חייב לדבר על הכל, לעשות רשימה. ברוך השם, תודה לאל על המתנה הכי גדולה בחיים שלי, על מילה שלי, זה בכלל לא קשור, בואו נפריד, אוקיי? אבל בואו נדבר על זה. צריך לעשות רשימה של דברים".
 
זומר המשיכה ומנתה את השינויים שהיא עוברת מאז שילדה: "דבר ראשון: נימים. נים הדם שלי, שאגב קיבלתי מלא הודעות מנשים שיצא להן גם. מה עושים עם זה? לא עושים. אין לי פתרון כרגע. זה פשוט יישאר איתי, אולי זה יירד, אולי לא. אולי אחליט להסיר את זה, אני עוד אחליט".
זומר המשיכה: "דבר שני: בייבי הייר  שעכשיו הוא עוד ארוך. והנשירה שהייתה לי אחרי הלידה? והייתי בטוחה שזה לא יקרה לי בחיים". זומר המשיכה וכתבה: "אני עוברת לנושא הבא. השיניים! מה קרה לשיניים?! תקשיבו, כל סטורי שאני מצלמת ואני מדברת... מה זה? איך הן התעקמו לי! אחת פה אחת שם, הכל התעקם, הכל! אני הולכת ביום שלישי לעשות צילום. אתם יודעים שאני הולכת לעשות את הגשר? אני הולכת לעשות את זה".
לסיום סיפרה זומר: "עוד משהו, דבר נוסף. הבטן. ברור שיש פה כאלה שיגידו 'חזרת לעצמך'. חזרתי לעצמי, אבל הבטן, הבטן ספציפית לא חזרה לעצמה. לא, היא לא חזרה לעצמה. אני גם עפה עליה, אני אוהבת אותה, אני אוהבת את זה, אבל היא לא חזרה לעצמה! היא פשוט עוד לא חזרה לעצמה. אתם מבינים?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה