בריאות

400 עובדי בית החולים שבתו: "הגיעו מים עד נפש"

בית החולים הצרפתי בנצרת הכריז כל שביתה בבית החולים: העובדים לא ישרתו את באי בית החולים למעט מקרים מצילי חיים, הניתוחים האלקטיביים ידחו. ועד העובדים: "הגיעו מים עד נפש, לא ניתן יד להמשך סיכול ההתאגדות ההוגנת של עובדי בית החולים"
מערכת ice |  1
עובדי בית החולים הצרפתי (צילום דוברות ההסתדרות הלאומית)
ועד עובדי בית החולים הצרפתי בנצרת המיוצג על ידי ההסתדרות הלאומית הכריז הבוקר (שלישי) על שביתה בבית החולים. השביתה מגיעה לאחר שלוש שנים שכללו ניסיון גישור בבית המשפט, מנהל בית החולים לא הגיע להסכם עם ועד העובדים וההסתדרות הלאומית על שיפור תנאי העובדים בבית החולים. 
המשמעות היא שבית החולים אינו נותן שירותים פרט למקרים מצילי חיים. העובדים לא ישרתו את באי בית החולים וניתוחים אלקטיביים ידחו. בבית החולים ישנם כ-400 עובדים, השביתה תכלול אחים, אחיות, צוות סיעודי, מזכירות ועוד. במהלך היום תתקיים הפגנה של העובדים מחוץ לבית החולים.
 
מוועד העובדים נמסר: "במשך שלוש שנים אנחנו לא מצליחים לקבל את המגיע לנו, הנהלת בית החולים מסרבת להגיע להסכם עם ועד העובדים וההסתדרות הלאומית. גם לאחר ניסיון גישור בבית המשפט מנהל בית החולים הודיע להסתדרות הלאומית כי הוא איננו מוכן לשפר את תנאי העובדים. הגיעו מים עד נפש, לא ניתן יד להמשך סיכול ההתאגדות ההוגנת של עובדי בית החולים".
מההסתדרות הלאומית נמסר: ״מדובר במקרה חריג של מנהל בית חולים ציבורי אשר מסרב לחתום על הסכם קיבוצי עם עובדיו. הנהלת בית החולים העבירה את העובדים מסכת ייסורים בשלב ההתארגנות וכעת מסרבת לחתום על ההסכם הקיבוצי. אנו קוראים לשר הבריאות, ניצן הורוביץ להתערב בדחיפות לפתרון המשבר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נאיל אליאס ניאול כישלון
    עובדת בית חולים 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תתבייש לך! העובדים לא עבדים שלך!!!
    סגור