בריאות

חברת הקוסמטיקה בתגובה לחשיפת הרכיבים המסוכנים: "תחקיר חשוב"

לאחר שנחשף בתחקיר בחדשות 12 הרכיבים המסוכנים שנמצאים בתכשירי הטיפוח, עליהן נשים מוציאות עשרות אלפי שקלים בשנה, חברת נאוקס הבהירה: "תחקירים מסוג זה מזכירים ליצרנים שיש עליהם פיקוח ומי שירוויחו הם הצרכנים"
מערכת ice | 
טיפוח ויופי (צילום freepik)
בשנים האחרונות, תודות להתפתחות טכנולוגית מרשימה, אין ספור חברות טיפוח משדרגות את המוצרים שלהן ובהתאם לכך הן גם מבטיחות לנו הרבה יותר. עם זאת, תחקיר חדש ששודר במהדורה המרכזית של חדשות 12 חושף שאותן ההבטחות הן לפעמים לא רק לשווא אלא הן גם עלולות להיות מסוכנות ביותר.
מהתחקיר עלה כי שני רכיבים, בשם הידרוקינון וחומצה רטינואית, הם אסורים לשימוש במסגרת מוצרי קוסמטיקה בארץ, על פי משרד הבריאות. יתרה מכך, גם ה-FDA החמיר את הרגולציה בשנים האחרונות ועל כן אסר אותם גם הוא. למרות זאת, מספר חברות קוסמטיקה מוכרות מוצרים לשיווק בלעדי אצל קוסמטיקאיות שמכילים אחוזים רבים מהרכיבים הללו וזאת מבלי לציין אותם ברשימת המרכיבים.

בתגובה מטעם חברת הקוסמטיקה נאוקס בהמשך לתחקיר קרמי, פורסמה הבהרה: "כחברה ישראלית המפתחת מוצרי קוסמטיקה מתקדמים, רצינו להודות לך על התחקיר החשוב שלך, שפורסם אתמול במהדורה המרכזית. תחקירים מסוג זה מזכירים ליצרנים שיש עליהם פיקוח ומי שירוויחו הם הצרכנים! אנו מתמחים מאז 2002 בפיתוח וייצור מוצרי קוסמטיקה מתקדמים בשיתוף ד"ר רונן גלזינגר, מנתח פלסטי בכיר. הפיתוח והייצור מתקיימים במפעל החברה ברחובות. השיווק הוא לאנשי מקצוע - קליניקות של קוסמטיקאים.ות ורופאים.ות בארץ ובעולם".
עוד נמסר: "איכות, בטיחות ויעילות המוצרים הם נר לרגלנו. אנו גאים בכך שכל מוצרינו מיוצרים תחת בקרת איכות מחמירה ובהתאם לרגולציה האירופאית ולדרישות משרד הבריאות. אנחנו מבהירים (תרתי משמע!) שכל מוצרי סדרת ההבהרה שלנו NEOWHITE  אינם מכילים הידרוקינון וחומצה רטינואית (רטין A) והדבר תקף לגבי כל המוצרים שנאוטק – קבוצת קורדן מייצרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה