בריאות

בלב ת"א: חוות הגידול הראשונה מסוגה בעולם

עם רוח גבית ממשקיעים כמו פרופ' רות ארנון, המסעדנית רותי ברודו ומריוס נאכט ולאחר שמוצריה נכנסו למסעדות מישלן, משיקה חברת האגרוטק הישראלית את חוות הגידול המתקדמת והראשונה מסוגה בעולם
מערכת ice | 
חוות הגידול (צילום GreenOnyx)
חברת "GreenOnyx", המייצרת את ירק העל הטרי WANNA GREENS, חשפה הבוקר (ראשון) לראשונה את חוות הגידול האורבנית שלה בדרום תל אביב.
החברה מפתחת מערכת גידול מתקדמות המסוגלות לייצר בתפוקה ובהיקפים גבוהים ירק על בריא וטרי מסוג עדשית המים ללא מגע יד אדם. תהליך זה מתאפשר באמצעות טכנולוגיה ייחודית המאפשרת את גידול הירק לאורך כל השנה בסטריליות מלאה, בכל תנאי אקלים, בניין ושטח ללא תלות בשטח חקלאי או בכוח אדם.  
 
מייסדת החברה, ד"ר ציפי שוהם, ששימשה בעברה כחוקרת סרטן, הגיעה לתובנה כי אימוץ אורח חיים בריא ומאוזן מפחית את הסיכוי לחלות במחלה. לכן, חיפשה את הירק העשיר והבריא ביותר לטובת תזונה נכונה ובריאה. בתום מסע חוצה יבשות היא גילתה בתאילנד את הוולפיה – ירק מים זעיר במיוחד שגדל בתנאים מאוד ספציפיים ועשיר בערכים תזונתיים של ברזל, אבץ, אשלגן, ויטמין A, ויטמין K ואומגה 3, כך שהוא מהווה תחליף למנת ירקות כחלק מתפריט משתנה ומתאים לכל מזון בנפרד.
בחברה משקיעים, בין היתר, המיליארדר מריוס נאכט והמסעדנית רותי ברודו. כיום, מוצרי החברה משווקים במספר מסעדות מישלן בעולם ועם הקמת החווה החדש בדרום ת"א החברה עושה צעד נוסף לקראת שיווק לשימוש פרטי.
ד"ר ציפי שוהם, מנכ"לית ומייסדת החברה, מסרה: "החזון שלנו הוא לחולל מהפכה בדרך שבה אנו חושבים על ייצור מזון באזורים עירוניים ולהנגיש מזון טרי, בריא ובר קיימא מבית הגידול היישר אל הצלחת ובהמשך, לנתב את הטכנולוגיה הייחודית שלנו לטובת פיתוחים נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה