בעולם

אלפי מטופלים קיבלו הודעה המבשרת להם על גידול סרטני - בטעות

מרפאה של רופא מוביל בבריטניה שלחה הודעת "חג מולד שמח" ל-8 אלף מטופליה. מה שהמטופלים קיבלו במקום: "אבחנתך הרשמית היא סרטן ריאות אגרסיבי"
מערכת ice | 
קשישים
בסופ"ש האחרון נוצרים רבים חגגו את חג המולד ברחבי העולם ואיחולי חג שמח נמסרו מכל עבר. רופא בעל מרפאה מבוקשת בבריטניה רצה גם הוא לאחל למטופליו חג שמח באמצעות הודעת סמס באמצעות רשימת תפוצה, אך במקום לאחל איחולים משמחים הוא שלח בטעות 8 אלף הודעות של: "יש לך סרטן ריאות".
ההודעה האוטומטית נשלחה ביום שישי בבוקר, יומיים לפני חג המולד, ובה נרשם כי המטופל אובחן בסרטן ריאות אגרסיבי. ההודעה ביקשה ממטופלי המרפאה למלא טופס רשמי עבור אנשים עם מחלות סופניות, על מנת שיוכלו לקבל הטבות מס והדבר כמובן הותיר אלפים בהלם נוראי.
 
תוך שעה הטעות הנוראית הובנה במרפאה ועל כן נשלחה הודעה נוספת שהכילה התנצלות והסבר שמדובר בטעות: "ההודעה שלנו הייתה צריכה לקרוא: 'אנו מאחלים לך חג מולד שמח ושנה טובה'". ההודעה כאמור נשלחה לכל מי שטופל במרפאה אי פעם - כ-8 אלף איש.
בעוד שהמרפאה לא הגיבה לבקשות של רשת BBC לתגובה, מטופלים רבים עדיין זועמים על ההודעות הללו, כאשר חלקם היו בין האנשים המטופלים במרפאה שחיכו לאבחנה הסופית באשר למחלת הסרטן שלהם. חלק קראו להודעה "בדיחה מבחילה" וחלק תהו מה יקרה לאותם אנשים שבסוף יקבלו שוב את ההודעה האמיתית על כך שאכן יש להם סרטן - בפעם השנייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה