חדשות
גם סיטון רוצה נתח מהחג: אתר הקניות יוצא בקמפיין לקראת פסח
מותג קניות המזון המקוונות סיטון עולה לקראת פסח בקמפיין חדש באמצעות משרד המיתוג OPEN וסוכנות הדיגיטל K logic. הקמפיין יכלול פריסה בשילוט חוצות ולצידו קמפיין במדיה הדיגיטלית, בדגש על הרשותות החברתיות. ברוח החג הסלוגנים יהיהו: "זה לא אליהו הנביא - זה סיטון מביא", "לעשות קניות בסופר? זאת מכה!", "מה נשתנה הלילה הזה? שלא סוחבים" ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


