חדשות

גם סיטון רוצה נתח מהחג: אתר הקניות יוצא בקמפיין לקראת פסח

מותג קניות המזון המקוונות סיטון עולה לקראת פסח בקמפיין חדש באמצעות משרד המיתוג OPEN וסוכנות הדיגיטל K logic. הקמפיין יכלול פריסה בשילוט חוצות ולצידו קמפיין במדיה הדיגיטלית, בדגש על הרשותות החברתיות. ברוח החג  הסלוגנים יהיהו: "זה לא אליהו הנביא - זה סיטון מביא", "לעשות קניות בסופר? זאת מכה!", "מה נשתנה הלילה הזה? שלא סוחבים" ועוד. 
משה בנימין | 
סיטון (צילום יח"צ)
תגיות K logic | open | סיטון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה