חדשות

סטודנטים הציגו קמפיינים דיגיטליים לאסטרטגיית האון-ליין של Factory 54

סטודנטים לתקשורת במכללה למינהל, הציגו בפני בכירי Factory 54 קמפיינים דיגיטליים שמטרתם שילוב בין פלטפורמות ה-E-commerece  לפלטפורמות המכירה של החברה. הקמפיינים הזוכים שזיכו את יוצריהם ב-12 אלף ש', עשו שימוש בתובנות צרכניות מעולם האומנות והציעו פנים חדשות למותג.

תומר אירני, מבעלי Factory 54, ודיקן ביה"ס לתקשורת במכללה למנהל, יובל דרור עם הסטודנטים הזוכים (צילום עידן גרוס)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה