חדשות

סטודנטים הציגו קמפיינים דיגיטליים לאסטרטגיית האון-ליין של Factory 54

סטודנטים לתקשורת במכללה למינהל, הציגו בפני בכירי Factory 54 קמפיינים דיגיטליים שמטרתם שילוב בין פלטפורמות ה-E-commerece  לפלטפורמות המכירה של החברה. הקמפיינים הזוכים שזיכו את יוצריהם ב-12 אלף ש', עשו שימוש בתובנות צרכניות מעולם האומנות והציעו פנים חדשות למותג.

כתבי אייס | 
תומר אירני, מבעלי Factory 54, ודיקן ביה"ס לתקשורת במכללה למנהל, יובל דרור עם הסטודנטים הזוכים (צילום עידן גרוס)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה