חדשות
סטודנטים הציגו קמפיינים דיגיטליים לאסטרטגיית האון-ליין של Factory 54
סטודנטים לתקשורת במכללה למינהל, הציגו בפני בכירי Factory 54 קמפיינים דיגיטליים שמטרתם שילוב בין פלטפורמות ה-E-commerece לפלטפורמות המכירה של החברה. הקמפיינים הזוכים שזיכו את יוצריהם ב-12 אלף ש', עשו שימוש בתובנות צרכניות מעולם האומנות והציעו פנים חדשות למותג.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


