חדשות

משחקים בבובות: True עולים עם קמפיין ושפה חדשים ל'קווי לילה'

משה בנימין | 
קווי לילה (צילום יח"צ/ יוטיוב)
משרד הפרסום True עלה בסוף השבוע האחרון עם קמפיין ושפה חדשים למותג 'קווי לילה' - שירות ההסעה הלילי לצעירים - של משרד התחבורה. הקמפיין ממשיך את הקו האסטרטגי של "צאו לבלות" שהושק בשנה שעברה. לדברי ליאור נויפלד, סמנכ"ל האסטרטגיה של True: "צאו לבלות משרת את המותג בשני אופנים - גם מגדיר אותו כ-enabler של בילויים באשר הם, וגם מדבר אל קהל היעד בגובה העיניים, בשפה שלו ועל הנושא היחידי שבאמת מעניין אותו - ליהנות מהחיים". 
הסרטון הראשון (מתוך 3) של הקמפיין החדש אשר הושק בחמישי, משתמש בשפה ויזאולית של מריונטות אשר הופקו במיוחד עבור המהלך בעזרת טכניקת הדפסה תלת מימדית. בסרטון, מדברות הדמויות ביניהן בעזרת תחתיות שתייה מעוצבות של קווי לילה, עליהן מוטבעות אמרות מעולם הבילוי. 
 
תגיות True | קווי לילה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה