חדשות

בן גביר במתקפה נגד השופט מזוז: "אג'נדה פוליטית קיצונית"

חבר הכנסת מהציונות הדתית מגיב לפרישה של שופט בית המשפט העליון, מני מזוז. ותוקף  אותו: "את מזוז תמיד אזכור כמי שהורה על מעצר ילדות בגוש קטיף וביקש לעצור אותן עד תום ההליכים המשפטיים"
אביחי דלאל |  4
איתמר בן גביר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אחרי ששופט בית המשפט העליון והיועץ המשפטי לשעבר מני מזוז הודיע היום (חמישי) מוקדם יותר על פרישתו מהתפקיד. יו"ר עוצמה יהודית מרשימת הציונות הדתית, ח"כ עו"ד איתמר בן גביר יצא נגדו במתקפה חסרת מעצורים לאחר התבטאויותיו במכתב הפרידה שלו.
כזכור, השופט מזוז כתב במכתב הפרידה שלו מבית המשפט העליון כי: "בימים אלה ממש, אנו מצויים בתקופה של עימות ושל התלהמות ביקורתית הולכת וגוברת של המערכת הפוליטית כלפי מערכת המשפט, וכלפי מערכות אכיפת החוק כולן. התפיסה בדבר חשיבות המשפט וכיבוד החוק ומשרתיו, הייתה לזרה בעיני גורמים שונים בחברה הישראלית ובמערכת הפוליטית".
ח"כ עו"ד איתמר בן גביר לא אהב בלשון המעטה את התבטאויותיו של מזוז במכתב הפרידה והגיב: "אפילו בפרישתו כמו גם בכל שנות כהונתו הן כיועץ משפטי לממשלה והן כשופט, לא מצליח השופט מזוז להישאר ממלכתי ולנתק עצמו מהאג'נדה הפוליטית הקיצונית שלו. את מזוז תמיד אזכור כמי שהורה על מעצר ילדות בגוש קטיף וביקש לעצור אותן עד תום ההליכים המשפטיים וכמי שתמיד תמך באויבי ישראל ובזכויות אזרח למחבלים, אך לעולם לא דאג לזכויות אזרח לאוהבי ישראל".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מזוז שלח עשרות ילדות לכלא כי הפגינו !!! זו עובדה !!! (ל"ת)
    מזוז השונא הדיקטטור 04/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    בושה לך
    אזרח מודאג 04/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את מי עוד לא תקפת מר בן גביר אתה אדם צבוע רוצה להגן על צה"ל אבל לא לשרת בו מדוע אני הייתי צריך לרת 12 שנה כדי שאתה תלך ללמוד על חשבוני והיום אתה מגן על הארגון הזה תיתבייש לך של נעלך כשאתה מזכיר או מגדף איש ציבור שלא לרוחך אבל אלה שירתו את המדינה ואתה ניצלת את המדינה לחזור בתשובה זה לא כזה כבוד אבל להיות שופט עליון זה כבוד
    סגור
  • 2.
    נו בן טיפוחיו של כהנא הגזען ומאוהדי להבה, מה יש לצפות??
    בנצ 04/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן גביר אתה קוריוז בסיגנון הגרועים בגזענים!
    סגור
  • 1.
    מדובר ב'שופט' הכי סמאלני והכי מושחת שהיה אי פעם בבג"ץ
    פ*ק 04/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    די אם נזכיר את סגלרת התיקים השערורייתית לשרון ובנו המושחתים בזמן שהמזוז היה יועמ"ש, את 100 אלף הש"ח שהוא גנב למעשה מקופת המדינה שממנה קיבל אותם מבלי שהיה מגיע לו ואח"כ סרב להחזירם, וכמובן כל פסקי הדין שלו לטובת מחבלים ומסתננים ונגד יהודים אוהבי הארץ. ברוך שפטרנו מהנבל הוויינינגרי הזה הזה שצריך לעמוד לדין על כל עברותיו ולהישלח לכלא.
    סגור