משפט

ארגון העיתונאים תוקף את משטרה: "פוגעים בעבודה"

ארגון העיתונאים יצא בפנייה דחופה למשטרה וקרא: "הימנעו מפגיעה בעיתונאים ואפשרו להם לבצע את עבודתם". הפנייה נעשתה בעקבות האירוע בו שוטרים תקפו את כתב המשטרה של חדשות 12, משה נוסבאום
אביחי דלאל |  2
משה נוסבאום פוצץ ריאיון עם המשטרה (צילום אור-לי ברלב)
אחרי שבערב יום חמישי האחרון כתבת החדשות ענבר טויזר העלתה תיעוד לדף הטוויטר שלה בו רואים שוטרים שתוקפים את הקולגה שלה, כתב המשטרה של הערוץ, משה נוסבאום, זאת כאשר לא נראה שביצע עבירה כלשהי לכאורה במהלך הסיקור שלו לאירועים בשייח ג'ראח. הערב (שבת) ארגון העיתונאים בפנייה דחופה למשטרה.
בארגון מספרים כי לפחות שישה עיתונאים נפצעו אתמול ממכות ומירי של שוטרים בהר הבית, וחלקם נזקקו לטיפול רפואי. ומזהירים כי הערב צפויים להתקיים שורה של אירועים מתוחים וחשובים נוספים בירושלים, והכרחי לגמרי שעיתונאים יהיו במקום לסקר. 
בפניה של הארגון נמסר: "כבר עכשיו נודע לנו על מחסומי דרכים שבהם נמנע מעיתונאים לעבור. ארגון העיתונאים מתייחס בשיא החומרה לפגיעות ממין זה בעיתונאים שעושים את עבודתם החיונית לדמוקרטיה, בסיקור מציאות לא פשוטה ובתנאים קשים. הארגון קרא למשטרה הערב להמנע מהמשך הפגיעה בעיתונאים ומהפגיעה בחופש התנועה שלהם, ואף קורא למשטרה לאפשר באופן מיוחד את פעילות העיתונאים במקום". 
עוד הוסיפו בארגון: "ארגון העיתונאים קורא לכל עיתונאי שנפגע מפעילות משטרתית לפנות לצוות הארגון לסיוע, בין אם תוך כדי ההתרחשויות, ובין אם לטובת ליווי וסיוע משפטי ככל שיידרש. אנחנו כאן כדי להגן על החופש העיתונאי ועל היכולת של העיתונאים למלא את תפקידם בבטחה ולשרת את הציבור עם מידע אמין ומדויק מהמתרחש בשטח".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דובר חדש
    אוהד 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דובר חדש מתיישר עם מפכ"ל חדש שיחד מנסים לרצות את שר הבט"פ . כדאי שיתעשתו מהר כי הבוסים הולכים להתחלף ...
    סגור
  • 1.
    העה
    נינ 05/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבעכ
    סגור