משפט

"התביעה במשפט נתניהו משנה את הכללים תוך כדי תנועה"

עו"ד ציון אמיר, מומחה בדין פלילי, התראיין הבוקר לתכניתו של שרון גל בגלי ישראל ואמר על משפט נתניהו: "התביעה משנה את כללי המשחק תוך כדי משחק. יש פה עניין של הגינות, האם ההגנה תוכל כעת להיערך מחדש לשינוי כזה?"
מערכת ice | 
עו"ד ציון אמיר (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
עו״ד ציון אמיר בביקורת על הפרקליטות: הבוקר (שני) התראיין אצל שרון גל בגלי ישראל ואמר בשידור: ״מה שעושה התביעה זה שינוי כללי המשחק תוך כדי משחק. זה כמו לבעוט מנקודת 11 מטרים אבל לקרב אליך את השער. יש פה עניין של הגינות, האם ההגנה תוכל כעת להיערך מחדש לשינוי כזה? אתה חייב לאפשר תמיד, בטח בשלב מאוחר כזה, להתמודד".
 
אמיר ידוע באמירותיו החתרניות כנגד הפרקליטות בכל מה שקשור לתיקי נתניהו.
גם בריאיון ל- 103fm בנובמבר שנה שעברה הסתייג אמיר מההאשמות החמורות בתיק 4000 שמייחסות לנתניהו שוחד, מרמה והפרת אמונים, ואמר: "התיק הולך ונסדק, מתערער, התזה הבסיסית מתרסקת ומזה אי אפשר להתעלם. זה תיק מורכב ומלא בעיות".
 
אפשר לומר שבריאיון ההוא, בנובמבר, אמיר חזה את העתיד לקרות בתיק, מה שאכן קורה היום, הלכה למעשה: "התזה העובדתית היא שיש פה מתן ותמורה, נתניהו מצפה למשהו והעיתון מצפה למשהו - היחסים פה מושחתים. העדים לא סיפקו את הסחורה באופן ודאי, אלא הם אפילו תומכים בנקודות בעמדת ההגנה".
 
"היה צריך להקדיש מחשבה והיד הייתה צריכה לרעוד הרבה יותר ממה שהיא רעדה לפני שמביאים תיק כזה לבית משפט, בוודאי שאת תיק 4000", אמר. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה